Oferta na abonament, do tej pory świeciło na czerwono albo zielono - i tak też jest w instrukcji obsługi.. o pomarańczowym kolorze nic nie wspominają.
Mogę dodać jeszcze, że sprawdzałem na dwóch kompach i na obu jest to samo.. da radę tam zajrzeć do środka, żeby kartę przedmuchać?
Aha, no i odinstalowywałem zarówno stery jak i cały soft BC, po czym zainstalował się ponownie poprawnie, komp wykrywa sprzęt więc problem leży prawdopodobnie w czytaniu karty..
Nie wiem jak jest w tym modelu, czy tam jest jedna dioda LED, czy dwie (zielona i czerwona)? Bo jeśli są dwie, to kolor pomarańczowy (a właściwie żółto-brązowy) powstanie, gdy obie diody zaświecą jednocześnie.
Ostatnio zmieniony 2011-10-01, 20:14 przez Yanusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Też myślałem, że w E173 jest jedna świecąca w 3 kolorach, dopóki nie zdjąłem obudowy i nie przyjrzałem się dokładnie. Ale spoko, skoro twierdzisz, ze jedna, nie mam powodu nie wierzyć.
Pomoc w doborze anten EDGE/UMTS/HSDPA/HSPA/HSPA+/LTE/CDMA
T00kie pisze: no ale czy ilość ma znaczenie jakieś?
Przynajmniej wyjaśnia skąd to świecenie się na pomarańczowo.
Ale nie wyjaśnia, co ono oznacza. Bo nawet awaria sprzętu powinna powodować szybkie naprzemienne (a nie jednoczesne) świecenie się diody czerwonej i zielonej.
Jeśli producent nie przewidział takiego koloru świecenia się diody (choć nadal jestem bardziej przekonany, że tam po prostu świecą jednocześnie dwie diody: czerwona i zielona), to znaczy, że jest jakiś problem z modemem, czy to z oprogramowaniem, czy ze sprzętem. Próbowałeś zainstalować może inne sterowniki, niż otrzymane przy zakupie i użyć do łączenia się z internetem nie aplikacji BC tylko np Top_NetInfo?
Nie próbowałem innych sterowników instalować. Wcześniej wszystko działało jak trzeba. Modem poleżał tydzień czasu i zaczął się zachowywać tak jak opisuję. Próbowałem na win7 i na win xp więc to raczej nie jest wina sterowników ani oprogramowania. Oprogramowanie wykrywa sprzęt należycie..
No cóż.. pozostaje salon T-mobile i zobaczymy co powiedzą..