Router D-Link N150?

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Fisher
Początkujący użytkownik forum

Router D-Link N150?

Post autor: Fisher »

Cześć wszystkim,
chciałem prosić o info, ponieważ w sieciach bezprzewodowych jestem dość zielony.

Mam w domu internet aster i chcę do niego kupić ten router -> D-Link Wireless N150 Router DIR-600

Zależy mi, aby kabel od netu wchodził prosto do routera i dalej chciałbym aby podłączone przez WiFi były do niego trzy sprzęty: laptop + konsola + telefon kom. Do tego jeszcze jeden kabel powinien iść do stacjonarnego kompa.

Przy czym mam jeden adres IP u dostawcy netu, czy to jakąś rolę odgrywa? Poprzednio rozdzielałem sygnał zwykłą "kostką" bez sieci bezprzewodowej i wszędzie był ogrom kabli, których chce się właśnie pozbyć. Do tego jak dwa/trzy sprzęty były włączone jednocześnie to moooocno to wszystko zwalniało.

Będę wdzięczny za info czy taki router będzie OK i czy bez przeszkód będę mógł te wszystkie sprzęty pod niego podłączyć.
key
*Mistrz bezprzewodowy*

Re: Router D-Link N150?

Post autor: key »

Fisher pisze:Przy czym mam jeden adres IP u dostawcy netu, czy to jakąś rolę odgrywa?
Nie - budujesz wlasa podsiec za routerem, na zewnatrz pozostaje dalej jedno IP - to routera.
Nie pomagam na PW.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Post autor: wojteks »

Fisher pisze: chcę do niego kupić ten router
To dość stary sprzęt. Ma N ale które, jest 3 rodzaje standardu N i nie są między sobą kompatybilne. Jeżeli planujesz używać N to musisz być pewien że posiadana karta WiFi będzie prawidłowo pracować z tym routerem.
Nie pomagam na PW!
Fisher

Witajcie!
dziękuję bardzo za odpowiedzi. Czyli jednym kablem z IP od dostawcy się już nie przejmuję ;-)