NetiaSpot - niemożliwe ponowne połączenie.

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
masterglimp
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2012-01-03, 17:12
Lokalizacja: Poznań

NetiaSpot - niemożliwe ponowne połączenie.

Post autor: masterglimp »

Witam
Od jakiegoś czasu mam w domu internet od Netii. Otrzymałem od nich także urządzenie NetiaSpot. Problem polega na tym, iż nie jestem w stanie połączyć się ponownie z routerem bez jego ponownego uruchomienia. Pierwszy raz łączy bez problemu, natomiast po rozłączeniu czy wyłączeniu komputera ponowne połączenie sie z routerem jest niemożliwe. Aby się ponownie połączyć muszę wyłączyć i ponownie włączyć NetiaSpot.
Niestety pani w BOK-u nie była mi w stanie pomóc. Zaproponowała wymianę urządzenia na nowe, co niestety nie rozwiązało problemu. Mogę tylko dodać, że PC podłączony kablem nie ma tego problemu. Problem NIE występuje na innym laptopie.
Aktualizowałem sterownik mojej karty WiFi (Realtek RTL8187B), niestety nie pomogło.
Nie ma problemu z ponownym połączeniem się tylko gdy sieć jest niezabezpieczona, natomiast wtedy na 2 laptopie połączenie jest zrywane po 2 minutach i komputer nie chce się ponownie połączyć. Obydwa laptopy natomiast łączą się bezproblemowo z inną zabezpieczoną siecią przez router Tp-link, oraz przez Livebox-a.
Na 2 laptopach jest Win XP.
Próbowałem zmieniać WPA2 na WPA oraz WEP i nic.
Czy istnieje jakieś sensowne wytłumaczenie? Czy jest jakieś proste rozwiązanie?
Pozdrawiam
pakierhakierxd2
Początkujący użytkownik forum
Posty: 19
Rejestracja: 2011-08-18, 12:43
Lokalizacja: Supraśl

Re: NetiaSpot - niemożliwe ponowne połączenie.

Post autor: pakierhakierxd2 »

Powiem ci coś ten netia spot to szajs jakich mało miałem go i miałem wieczne problemy właśnie z wifi rozlączanie itp. kiedy wymieniłem na tp linka odczułem ulgę :),zadzwoń do nich i poproś o aktualizację oprogramowania routera prześlą ci ją zdalnie i może pomoże,ps. ja też wymieniałem raz i nic to nie dało...
ODPOWIEDZ