Karta SIM Plus CDMA

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
DejaVu
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 318
Rejestracja: 2011-11-19, 19:08
Lokalizacja: z lasu

Karta SIM Plus CDMA

Post autor: DejaVu »

Witam! mam pytanie dotyczące tej karty , CDMA Plus mam 2miesiąc i trafił mi się chyba jakiś wadliwy ruter bo czasami tego neta nie ma , lub chwilami jest lub nie .Nie wiem czym jest to spowodowane? Posiadam kartę SIM na której pisze CDMA i jest podany13cyfrowy numer , pod spodem pisze również GSM/3G i jest też 13cyfrowy numer prawie taki sam jak w/w różni się tylko ostatnia cyfra.I jako że właśnie dziś jest taki dzień i CDMA mi nie działa ,wziąłem i włożyłem tą kartę do modemu Huawej i w programie TNI wyskakuje błąd dial-up 628 , google podaje że jest to brak połączenia : http://www.orange.pl/kid,4000377186,id, ... hread.html
Jeśli piszę w nie odpowiednim dziale , to proszę o przeniesienie :D
kobrasek
Stały użytkownik forum
Posty: 117
Rejestracja: 2010-11-27, 17:52
Lokalizacja: białystok

Re: Karta SIM Plus CDMA

Post autor: kobrasek »

kiedys poruszylem na forum czy w technoloi CDMA czy moge laczyc sie przez ten proglam co Ty ale uzyskalem odpowiedz ze jest to nie mozliwe , wie wedlug mnie musisz sie laczyc przez inny program, chyba ze sie cos zmienilo
kobrasek
DejaVu
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 318
Rejestracja: 2011-11-19, 19:08
Lokalizacja: z lasu

Re: Karta SIM Plus CDMA

Post autor: DejaVu »

Czytaj ze zrozumieniem ;) mi nie chodzi o w/w program tylko o możliwość korzystania na tej karcie z GSM.
W Orange na początku jak weszło CDMA to były takie białe karty RUIM potem jak weszła usługa dualna to karty były SIM/RUIM (nie widziałem jak wyglądają)
Na mojej karcie pisze również GSM/3G więc po co zostało to tam umieszczone? dlatego ciekawi mnie informacja , czy ktoś wie coś na ten temat. :cfaniak:
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***
Posty: 26429
Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
Lokalizacja: PL

Re: Karta SIM Plus CDMA

Post autor: wojteks »

Podstawowe pytanie czy CDMA Plusa przewiduje w umowie dostęp do GSM/3G?
DejaVu pisze:i w programie TNI wyskakuje błąd dial-up 628
Po pierwsze zauważ że karta nie zalogowała się do żadnej sieci więc się nie połączy. Po drugie czy inne programy do modemu Huawei są wyłączone w tym czasie jak używasz TNI?
Nie pomagam na PW!
DejaVu
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 318
Rejestracja: 2011-11-19, 19:08
Lokalizacja: z lasu

Re: Karta SIM Plus CDMA

Post autor: DejaVu »

Witam. W umowie nic o tym nie ma , lecz napisałem do BOK więc będę wiedział , co do drugiego pytania to chyba innego programu nie miałem uruchomionego , mam tylko Mobile Partner .
jarek999
Mistrz bezprzewodowy
Posty: 1559
Rejestracja: 2011-07-13, 15:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Karta SIM Plus CDMA

Post autor: jarek999 »

wojteks,
Podstawowe pytanie czy CDMA Plusa przewiduje w umowie dostęp do GSM/3G?
W Plusie na dziś nie ma usługi dualnej-na szczęście dla użytkowników CDMA. ;)
jareq
DejaVu
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 318
Rejestracja: 2011-11-19, 19:08
Lokalizacja: z lasu

Re: Karta SIM Plus CDMA

Post autor: DejaVu »

Dostałem odpowiedź z BOK karta SIM jest dualna ale '' Chciałbym poinformować, że karta sim, którą Pan posiada jest kartą dualną, natomiast na dzień dzisiejszy w ofercie są jedynie dostępne na niej usługi CDMA.''więc może kiedyś będzie działało to jak w Orange, mam nadzieję że nie ,chociaż przydała by się taka opcja w razie gdy nie działa CDMA.
Przy okazji zgłosiłem również że czasem nie mam internetu, i mam im przeprowadzić testy:
W celu zweryfikowania i rozwiązania problemu dotyczącego działania usługi, proszę Pana o skopiowanie i uzupełnienie poniższego szablonu o odpowiednie informacje:
- Numer telefonu:
- Dokładna lokalizacja, w której problem występuje (województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer budynku):
- Dokładny opis problemu:
- Data pojawienia się problemu:
- Przykładowa data i godzina wystąpienia problemu:
- Częstotliwość występowania problemu:
- Data i godzina ostatniego prawidłowego połączenia:
- Czy usługa funkcjonuje prawidłowo w innej lokalizacji? Proszę o podanie daty oraz adresu:
- Prędkość transmisji (zmierzona za pomocą dowolnego testera internetowego np. test.4web.pl; www.speedtest.net): :niepewny:
ODPOWIEDZ