2 anteny GSM a lepszy zasięg
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
2 anteny GSM a lepszy zasięg
Witam,
Na początku wspomnę, że w temacie jestem laikiem i proszę o wyrozumiałość ale ostatnio wpadł mi do głowy pomysł i chcę się dowiedzieć czy jest w ogóle realny, tak więc,
Chcę zamontować antenę GSM kierunkową na dachu domu gdzie występuje b. dobry zasięg następnie kablem(i tu pytanie jakim ?)połączyć ów antenę z kolejną ale wewnętrzną i dookólną czyli schemat powszechnie znany ale bez repeater'a- żadnego elementu wzmacniającego sygnał i tu moje główne pytanie : Czy to w ogóle coś da ? Mogę po kablu "przenieść" choć trochę zasięgu ? Jeśli tak to jakiego rzędu poprawy mogę się spodziewać?
Z góry dziękuję za odp i pozdrawiam!
Na początku wspomnę, że w temacie jestem laikiem i proszę o wyrozumiałość ale ostatnio wpadł mi do głowy pomysł i chcę się dowiedzieć czy jest w ogóle realny, tak więc,
Chcę zamontować antenę GSM kierunkową na dachu domu gdzie występuje b. dobry zasięg następnie kablem(i tu pytanie jakim ?)połączyć ów antenę z kolejną ale wewnętrzną i dookólną czyli schemat powszechnie znany ale bez repeater'a- żadnego elementu wzmacniającego sygnał i tu moje główne pytanie : Czy to w ogóle coś da ? Mogę po kablu "przenieść" choć trochę zasięgu ? Jeśli tak to jakiego rzędu poprawy mogę się spodziewać?
Z góry dziękuję za odp i pozdrawiam!
- Patryk
- Guru bezprzewodowy
Re: 2 anteny GSM a lepszy zasięg
Nic nie da.grand85 pisze:Czy to w ogóle coś da ?
-
- Stary wyga bezprzewodowy
Karkołomny pomysł i niedorzeczny z technicznego punktu widzenia.
Moim zdaniem nie.
Po to wymyślono np to: http://www.dipol.com.pl/oferta-repeater ... m,4384.htm
http://www.dipol.com.pl/rozgaleznik_gsm ... _A6812.htm

Moim zdaniem nie.
Po to wymyślono np to: http://www.dipol.com.pl/oferta-repeater ... m,4384.htm
http://www.dipol.com.pl/rozgaleznik_gsm ... _A6812.htm

Romek
Edimax 6200n TP-LINK TL-MR3420 TP-LINK TL-WR1043ND +OPEN WRT Gargoyle by obsy PL