jaką antenę do routera Axesstel MV410?

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
symeniuk
Początkujący użytkownik forum

jaką antenę do routera Axesstel MV410?

Post autor: symeniuk »

jestem w tym zielony i chciałbym dokupić antenę zewnętrzną do routera Axesstel MV410, mam iplusa. mieszkam na wsi i mam częściej czerwoną lampkę sygnału niż zieloną
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Re: jaką antenę do routera Axesstel MV410?

Post autor: wojteks »

symeniuk pisze:chciałbym dokupić antenę zewnętrzną do routera Axesstel MV410, mam iplusa
No to wybór nie jest duży http://www.dipol.com.pl/antena_freedom_ ... 910_15.htm lub taka sama z inną długością kabla.
Nie pomagam na PW!
xravenx
Początkujący użytkownik forum

Post autor: xravenx »

Podepnę się do pytania.
Mam router dokładnie MODEL: MV410R od Orange (nie wiem czy się różni czymś od MV410).

Jak podłącza się taką antenę do tego routera? Po bokach są dwie oryginalne wkręcane anteny z tym wtykiem TNC.

Czy muszę?
1. Kupić dwie anteny i podłączyć je w oba gniazda TNC.
2. Kupić jedną antenę i podłaczyć do jednego z gniazd TNC? Jeśli tak to pod które? Czy wtedy zostawiam jedną z oryginalnych antenek, czy ją odłączam?
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Post autor: wojteks »

xravenx pisze:2. Kupić jedną antenę
Kupujesz antenę z wtykiem TNC, odkręcasz tą oznaczoną RX/TX i podłączasz kupioną antenę (druga jest tylko RX), druga mała może zostać tak jak jest.
Nie pomagam na PW!
burli
Stały użytkownik forum

Post autor: burli »

Postanowiłem przedłużyć umowę z Orange i poprawić nieco osiągi ze względu na nowy sprzęt.