jaką antenę do routera Axesstel MV410?
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
jaką antenę do routera Axesstel MV410?
jestem w tym zielony i chciałbym dokupić antenę zewnętrzną do routera Axesstel MV410, mam iplusa. mieszkam na wsi i mam częściej czerwoną lampkę sygnału niż zieloną
- wojteks
- *** Administrator ***
Re: jaką antenę do routera Axesstel MV410?
No to wybór nie jest duży http://www.dipol.com.pl/antena_freedom_ ... 910_15.htm lub taka sama z inną długością kabla.symeniuk pisze:chciałbym dokupić antenę zewnętrzną do routera Axesstel MV410, mam iplusa
Nie pomagam na PW!
-
- Początkujący użytkownik forum
Podepnę się do pytania.
Mam router dokładnie MODEL: MV410R od Orange (nie wiem czy się różni czymś od MV410).
Jak podłącza się taką antenę do tego routera? Po bokach są dwie oryginalne wkręcane anteny z tym wtykiem TNC.
Czy muszę?
1. Kupić dwie anteny i podłączyć je w oba gniazda TNC.
2. Kupić jedną antenę i podłaczyć do jednego z gniazd TNC? Jeśli tak to pod które? Czy wtedy zostawiam jedną z oryginalnych antenek, czy ją odłączam?
Mam router dokładnie MODEL: MV410R od Orange (nie wiem czy się różni czymś od MV410).
Jak podłącza się taką antenę do tego routera? Po bokach są dwie oryginalne wkręcane anteny z tym wtykiem TNC.
Czy muszę?
1. Kupić dwie anteny i podłączyć je w oba gniazda TNC.
2. Kupić jedną antenę i podłaczyć do jednego z gniazd TNC? Jeśli tak to pod które? Czy wtedy zostawiam jedną z oryginalnych antenek, czy ją odłączam?
- wojteks
- *** Administrator ***
Kupujesz antenę z wtykiem TNC, odkręcasz tą oznaczoną RX/TX i podłączasz kupioną antenę (druga jest tylko RX), druga mała może zostać tak jak jest.xravenx pisze:2. Kupić jedną antenę
Nie pomagam na PW!
-
- Stały użytkownik forum
Postanowiłem przedłużyć umowę z Orange i poprawić nieco osiągi ze względu na nowy sprzęt.