Problem z internetem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Problem z internetem
Witam. Posiadam internet z chello 50mb/s i modem/router thomson twg870 i mam niewielki problem. Gdy zasysam cos z torrrentow nawet niewielka predkoscia to wszystko sie zamula, strony slabo sie laduja, w grach skacze ping. Gdzies wyczytalem ze to przez to urzadzenie tak sie dzieje i chcialbym je zmienic, tylko ze wszystkie routery z wifi pod kablowke maja wejscie ethernet a ja mam normalny koncentryczny kabel antenowy. Prosze o pomoc gdyz jestem zielony w tych sprawach.
- wojteks
- *** Administrator ***
Re: Problem z internetem
Najpierw ogranicz wysyłanie żeby było mniejsze z 20% niż Twoje pasmo z umowy (oczywiście jeżeli łączysz się po kablu), jak łączysz się przez WiFi ogranicz wysyłanie do 16 Mbps (2MB/s) o ile tyle masz uploadu. Dodatkowo ogranicz liczbę nawiązywanych połączeń do 100-200.Damnian89 pisze:Gdy zasysam cos z torrrentow
Nie pomagam na PW!
-
Dalej jest to samo..
- wojteks
- *** Administrator ***
No to jeszcze bardziej ogranicz wysyłanie (upload).Damnian89 pisze:Dalej jest to samo
Nie pomagam na PW!
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
Sam nie wymienisz, bo dałeś sobie wcisnąć modemo-router. UPC musiałoby zmienić ci na zwykły modem, wtedy możesz sobie podłączać jaki router sobie życzysz.Damnian89 pisze: tylko ze wszystkie routery z wifi pod kablowke maja wejscie ethernet a ja mam normalny koncentryczny kabel antenowy.
-
Wiem ze dalem ale tak jak mowie nie znam sie na tym wiec mi pasowalo. Czyli co moge teraz z tym zrobic? Dzwonic do technikow zeby mi podpieli zwykly modem? Nie chce tez rezygnowac z wifi.
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
Tak.Damnian89 pisze:Dzwonic do technikow zeby mi podpieli zwykly modem?
Przy zwykłym modemie podłączysz sobie co będziesz chciał.Damnian89 pisze:Nie chce tez rezygnowac z wifi.
-
A jaki modem moglbys mi polecic?
-
- Stary wyga bezprzewodowy
Generalnie każdy modem kablowy z wyjściem Ethrnet RJ45. 

Romek