Przekierowanie portów
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Przekierowanie portów
Witam
W dziedzinie łączności bezprzewodowej jestem zielony, więc proszę o pomoc. Mam takie pytanie jak poradzić sobie z takim problemem, jak uniemożliwienie gry na jednym serwerze z dwóch komputerów na jednym 'wifi'.
Router to TL-MR3420.
Oba komputery pracują z Internetem Wi-Fi (Windows 7, choć to pewnie nie ma znaczenia).
Udało się znaleźć wskazówkę, aby przekierować porty, ale nie mam pojęcia jak to wykonać.
Jeśli udałoby się pomóc byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Piotrek - franiis
W dziedzinie łączności bezprzewodowej jestem zielony, więc proszę o pomoc. Mam takie pytanie jak poradzić sobie z takim problemem, jak uniemożliwienie gry na jednym serwerze z dwóch komputerów na jednym 'wifi'.
Router to TL-MR3420.
Oba komputery pracują z Internetem Wi-Fi (Windows 7, choć to pewnie nie ma znaczenia).
Udało się znaleźć wskazówkę, aby przekierować porty, ale nie mam pojęcia jak to wykonać.
Jeśli udałoby się pomóc byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
Piotrek - franiis
- wojteks
- *** Administrator ***
Re: Przekierowanie portów
Jakie masz łącze od dostawcy i jaki IP (wewnętrzny czy zewnętrzny)?franiis pisze:jak poradzić sobie z takim problemem, jak uniemożliwienie gry na jednym serwerze z dwóch komputerów na jednym 'wifi'.
Jaka to gra bo nie przy każdej wystarczy przekierowanie portów.
Nie pomagam na PW!
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
I nie zawsze sie da wybrac dowolne porty - wiec czasami nie da rady grac na dwoch kompach w ta sama gre za NATem.
Nie pomagam na PW.
-
Więc tak:

Łącze jest bezprzewodowe od Play (chyba nie o to chodzi, ale nie wiem jak inaczej odpowiedzieć). IP mam ustawione dynamiczne, a stosuję takie standardowe 192.166.1.1 (zmieniałem dla wygody).Jakie masz łącze od dostawcy i jaki IP (wewnętrzny czy zewnętrzny)?