Witam. W poprzednim okresie rozliczeniowym przekroczyłem limit 1 Gb (iPlus) i obniżono mi prędkość usługi (do 32 kbit/s), po rozpoczęciu nowego okresu rozliczeniowego okazało się, że nadal mam obniżoną prędkość. Wysłałem reklamację do bok na adres mejlowy, nie dostałem odpowiedzi, potem kolejna reklamacja - dostałem info, że nastąpi próba kontaktu ze mną, jednak minęły 3 dni a problem nie został rozwiązany.
Co w tej sytuacji mogę zrobić, gdzie skierować pismo? czy mogę domagać się obniżenia opłaty abonamentowej?
Proszę o pomoc!
obniżona prędkość w nowym okresie rozliczeniowym(iPlus)
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-08-12, 18:50
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 102
- Rejestracja: 2006-05-17, 11:06
Re: obniżona prędkość w nowym okresie rozliczeniowym(iPlus)
dziwie Ci sie ze sie <font color="#FF00FF"><b>»»w ogóle««</b></font> bawisz w wysylanie maili i czekasz... ja jak mam jakis problem to od razu do nich dzwonie i sie kloce bo inaczej sie nic nie da doprosic...
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 7
- Rejestracja: 2006-08-12, 18:50
Re: obniżona prędkość w nowym okresie rozliczeniowym(iPlus)
Wysłałem mejle bo po takiej reklamacji zawsze zostaje ślad i nie mogą powiedzieć iż takiej sytuacji nie było.
Czy mogę domagać się rekompensaty?
Czy mogę domagać się rekompensaty?
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 102
- Rejestracja: 2006-05-17, 11:06
Re: obniżona prędkość w nowym okresie rozliczeniowym(iPlus)
Mysle ze maile mailami ale powinienes dzwonic. Ja jakis czas temu mialem w Erze taka sytuacje ze mi sie pomylili na fakturze (byla wieksza niz powinna) no to nastepna fakture obnizyli mi o 2x kwote o ktora sie pomylili i chyba z 10 minut mi dali dodatkowo. Wg mnie tutaj tez powinienes dostac jakas rekompensate ale lepiej zadzwon i zagadaj z jakims kierownikiem czy kims na wyzszym stanowisku.
- Vipera
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 567
- Rejestracja: 2005-10-30, 23:43
- Lokalizacja: Katowice
Re: obniżona prędkość w nowym okresie rozliczeniowym(iPlus)
Najpewniejszy i sprawdzony sposób:
Wysyłasz (pocztą a nie e-mailem) reklamację.
Powód: Nie wywiązywanie się operatora ze swoich obowiązków wynikających z umowy.
Możesz (przynajmniej) żądać zwrotu wartości abonamentu odpowiednio do ilości dni, w czasie których prędkość była obniżona (pomimo rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego).
Musisz to tylko "zgrabnie" ująć - Sorki, ale nie jestem specem od pisania pism urzędowych
Wysyłasz (pocztą a nie e-mailem) reklamację.
Powód: Nie wywiązywanie się operatora ze swoich obowiązków wynikających z umowy.
Możesz (przynajmniej) żądać zwrotu wartości abonamentu odpowiednio do ilości dni, w czasie których prędkość była obniżona (pomimo rozpoczęcia nowego okresu rozliczeniowego).
Musisz to tylko "zgrabnie" ująć - Sorki, ale nie jestem specem od pisania pism urzędowych
