Witam! Mam następujący problem, z którym od dawna nie umiem sobie poradzić. Postaram się opisać najlepiej jak umiem, chociaz w kwestii informatyki/komputerów jestem raczej laikiem. Sytuacja wygląda nastepująco. Co jakiś czas (do niedawna było to max. kilka razy dziennie, ostatnio dużo częściej) zrywa mi internet na pewien czas(od kilkunastu sekund do kilku minut). Przy czym bardzo często, choć nie zawsze, komputer pokazuje mi, że połączenie jest w porządku. Mimo tego strony się nie ładują, programy wymagające połaczenia z siecią też nie. Co ciekawe jest jeden wyjątek. Czasami bywa tak, że choć przeglądarka nie jest w stanie mi wyświetlić żadnej strony, to gadu-gadu działa mi bez zarzutów(z tym, że musi być wczesniej włączone, bo jeżeli w chwili kiedy internet jest "zerwany" próbuje je odpalić, to nie jestem w stanie sie zalogować). Przy czym i tutaj nie ma zasady, bo bywa i tak, że zrywa do tego stopnia, że nawet gg nie działa.
I teraz tak. Podejrzewam, że problemem nie jest ani router (wymieniałem jakiś czas temu, na poprzednim miałem to samo), ani komputer (na innych w domu ten sam problem sie pojawia), a być może również i sam internet (wcześniej miałem Neostradę, teraz DSL - kłopot pozostał). Wykluczając te trzy opcje, nie potrafię znaleźć ewentualnej przyczyny problemu.
Stad też moja prośba o pomoc. Jeśli ktoś byłby w stanie mi coś poradzić, to będę bardzo wdzięczny. Ewentualnie, jeżeli samo rozwiązanie problemu nie przyjdzie nikomu do głowy, to może chociaż sugestia w czym może tkwić problem. Z góry dziękuję za pomoc.
Zrywa mi połączenie - DSL TP
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- krystianb
- Guru bezprzewodowy
Re: Zrywa mi połączenie - DSL TP
Najprawdopodobniej wina operatora, w przypadku usługi DSL TP to jeden telefon powinien wszystkie problemy rozwiązać. Chyba że nazywasz tak net po LLU czy BSA... Jeszcze możesz sprawdzić czy podczas awarii idą pingi na modem, jak poszukasz to w sieci znajdziesz adres domyślny.