informacja od Orange po 3 latach umowy!
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 13
- Rejestracja: 2009-06-17, 11:53
- Lokalizacja: Krzęcin/Kraków
informacja od Orange po 3 latach umowy!
Po trzech latach korzystania z Orange Freedom Pro i zgłaszania problemów z internetem dostałem taką informację od wspaniałego operatora: "Podana lokalizacja znajduje się pomiędzy dwoma sektorami CDMA. Oznacza to, iż jest to miejsce o najsłabszym zasięgu co może być odczuwane zwłaszcza wewnątrz budynku i skutkować częstymi utratami zasięgu." Czy ta firma poważnie traktuje swoich klientów ?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 2008-11-06, 13:36
- Lokalizacja: ?ódzkie
Re: informacja od Orange po 3 latach umowy!
Heh maja gdzies klientów ja też rezygnuje po trzech latach z freedom pro kiedyś płaciłem za internet i tel. 130 zł miesięcznie, a teraz na szczeście zostanie mi juz tylko jeden abonament za 25 zł kiedys jak powiedziałem kolesiowi w salonie że orange nie robi nic zeby zatrzymac klientów i daja jakies marne ofert to koles odp. że jakos tyle milionów klientów jest zadowolonych i nie narzeka
żenada.

- ra-v
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1529
- Rejestracja: 2009-11-08, 22:59
- Lokalizacja: Fryzjer City
Re: informacja od Orange po 3 latach umowy!
Pamiętam czasy kiedy Play tak robiło, Era, teraz Orange....
Internet 70GB/nolimit: Huawei E3372s-153+TP-LINK MR3420 v2
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
Telefon: Moto G 1gen / Lumia 625 / iPhone 4 / Nokia 6310i
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 142
- Rejestracja: 2009-01-28, 17:55
- Lokalizacja: woj. lódzkie
Re: informacja od Orange po 3 latach umowy!
Jeżeli chodzi o kontakt z BOK Orange, to załatwiałem kilka spraw poprzez e-mail i póki co się nie zawiodłem. Ino zwrotne otrzymywałem w przeciągu 2-3 dni od zgłoszenia. Nigdy nie było problemu z załatwieniem jakiejś sprawy itp. Jakość usługi OFP w mojej lokalizacji też na dobrym poziomie, niezmiennie już od ponad 3 lat... 

-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 87
- Rejestracja: 2009-05-24, 02:00
- Lokalizacja: Warmia
Re: informacja od Orange po 3 latach umowy!
A u nas dobre połączenie było do wczoraj, kiedy to modem służbowy przestał należeć do mojej firmy i sieć z minuty na minutę jakby siadła 
Co oznacza, że 1) nie czekają na koniec miesiaca czy kontraktu, 2) orange może ustawiać połączenie każdego klienta jak tylko chce, ręcznie, a nie automatycznie.
I niech nie gadają, ze nagle we wtorek po południu wszyscy przyjechali pod BTS i się podłączyli do "mojego" nadajnika

Co oznacza, że 1) nie czekają na koniec miesiaca czy kontraktu, 2) orange może ustawiać połączenie każdego klienta jak tylko chce, ręcznie, a nie automatycznie.
I niech nie gadają, ze nagle we wtorek po południu wszyscy przyjechali pod BTS i się podłączyli do "mojego" nadajnika

modem ADU 635WA - Orange + anteny ATK 10 i 20 / router Zalip CDW530 + Konektor antenowy FME/AnyDATA
albo
Axesstel 610 + antena ATK + jakaś ładna przełączka
albo
Axesstel 610 + antena ATK + jakaś ładna przełączka

- trybun
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 351
- Rejestracja: 2008-01-12, 19:07
- Lokalizacja: 70 km od Poznania
Re: informacja od Orange po 3 latach umowy!
Tak konkretnie to o co masz pretensje? Są miejsca o słabszym i mocniejszym zasięgu, tak jest w każdej sieć.hs pisze: "Podana lokalizacja znajduje się pomiędzy dwoma sektorami CDMA. Oznacza to, iż jest to miejsce o najsłabszym zasięgu co może być odczuwane zwłaszcza wewnątrz budynku i skutkować częstymi utratami zasięgu." Czy ta firma poważnie traktuje swoich klientów ?