Konfiguracja Sapido rd-1842 + Cyfrowy Polsat Huawei e398
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Konfiguracja Sapido rd-1842 + Cyfrowy Polsat Huawei e398
Witam,
Mam ogromną prośbę, czy macie może instrukcję jak krok po kroku skonfigrować/uruchomić router/sieć WIFI w domu mając do dyspozycji:
Laptop MSI Win XP SP3
Cyfrowy Polsat z modemem Huawei E398
Router Sapido rd-1842
Nie znam się na tym, szukałem w necie rozwiązań na mój problem niestety bezskutecznie.
Pzdr,
Radek
Mam ogromną prośbę, czy macie może instrukcję jak krok po kroku skonfigrować/uruchomić router/sieć WIFI w domu mając do dyspozycji:
Laptop MSI Win XP SP3
Cyfrowy Polsat z modemem Huawei E398
Router Sapido rd-1842
Nie znam się na tym, szukałem w necie rozwiązań na mój problem niestety bezskutecznie.
Pzdr,
Radek
-
Re: Konfiguracja Sapido rd-1842 + Cyfrowy Polsat Huawei e398
Czy na forum jest jakaś osoba która jest w stanie mi pomoc?
- wojteks
- *** Administrator ***
Zacznij od obrazkowej instrukcji do routera, poczytaj
o konfiguracji routerów a potem zadaj jakieś konkretne pytania.

Nie pomagam na PW!
-
Wojtku, niestety obrazkowa instrukcja modemu różni się od tego co mam po zalogowaniu na router. Nie mogę sobie z tym poradzić. w FAQ próbowałem znaleźć rozwiązania niestety bezskutecznie - może źle wyszukuje.
Jednakże jeżeli jesteś w stanie mi pomóc będę wdzięczny.
Pzdr,
Radek
[ Dodano: 2012-07-23, 18:58 ]
Po konfiguracji routera po omacku jak umieściłem modem CP Huawei E398 w jego porcie USB i miałem podłączony do komputera kabel ethernet internet jako tako działał.
Jednakże po odłączeniu kabla od komputera nie było połączenia. W routerze nie wykrywany jest Cyfrowy Polsat na liście dostawców.
Czy znasz jakieś rozwiązanie na to? plik w załaczniku z configiem.
Jednakże jeżeli jesteś w stanie mi pomóc będę wdzięczny.
Pzdr,
Radek
[ Dodano: 2012-07-23, 18:58 ]