problem z orange freedom
Moderator: Moderatorzy
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1050
- Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
- Lokalizacja: Rydułtowy
problem z orange freedom
Panowie już nie mam siły - mówie miłej Pani w BOK, że tracą mi się pakiety danych w Orange Freedom(od 2 do 10% w zależności od pory dnia)a ona na to się mnie pyta czy ładują mi się strony - ogólnie jednak warto żeby ktoś kto tam pracuje miał ogólne pojęcie o sprawach związanych z internetem, tym bardziej że podobno ona ma być specjalistą od spraw technicznych Orange Freedom... Teraz tak myślę przesiąść się po zakończeniu umowy na Orange Free na Kartę, biorąc pod uwagę nasze zapotrzebowanie w zupełności wystarczy. Tyle że potrzebowałbym telefon stacjonarny generalnie do odbierania połączeń(myśle o VOIP). Jak proponujecie to zrobić i orientujecie się ile taki voip może zjeść transferu np. przy godzinnej rozmowie przez telefon voip??Jeśli można to poproszę o zaproponowanie sprzętu który byłby mi potrzebny do stworzenia sieci(VOIP+3-4 komputery WLAN)
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1559
- Rejestracja: 2011-07-13, 15:51
- Lokalizacja: Łódź
Re: problem z orange freedom
Co do sprzętu: oczywiście modem HSPA np.E3131, router np. TP-Link MR-3420, polecał bym dobry telefon IP np. http://allegro.pl/telefon-ip-avaya-9620 ... 83542.html, a zużycie pasma w ciągu godziny przy kodeku G711 mierzone przez router to niecałe 70MB (w real-time tel. zużywa 80-90kb/s symetrycznie).adixm pisze: Tyle że potrzebowałbym telefon stacjonarny generalnie do odbierania połączeń(myśle o VOIP). Jak proponujecie to zrobić i orientujecie się ile taki voip może zjeść transferu np. przy godzinnej rozmowie przez telefon voip??Jeśli można to poproszę o zaproponowanie sprzętu który byłby mi potrzebny do stworzenia sieci(VOIP+3-4 komputery WLAN)

jareq
-
- Mistrz bezprzewodowy
- Posty: 1050
- Rejestracja: 2009-01-19, 20:26
- Lokalizacja: Rydułtowy
Re: problem z orange freedom
Ciekawa sytuacja okazało się że zgłaszałem utratę pakietów, a pracownicy firmy Eltel od Orange dostawali informacje caly czas ze mam problemy ze zbyt niska predkoscia, dopiero wczoraj zadzwonil do mnie pracownik firmy Eltel i po tak długim czasie doszlismy dopiero do tego w czym tkwi problem i juz utrata pakietów spadła do 2-3%, mam nadzieje ze uda sie ten wynik jeszcze poprawic.