Hejka
Stoję w kącie i nie za bardzo mam się gdzie ruszyć. Sytuacja wygląda następująco: kontrolka Power miga do mnie na zielono a Signal na pomarańczowo, lecz od pewnego czasu nie łączy. Ani dział obsługi Orange nie zdołał mi pomóc, ani rozwiązania nie przyniosło serwisowanie routera. Z serwisu odesłano mi router z adnotacją: "wszystko gra i buczy". No, nie gra. Ani nie buczy. Nie wiem, jak u nich, ale u mnie jak nie łączył tak nie łączy. Prób łączenia dokonywałem na dwóch komputerach i trzech przeglądarkach. Kicha, koledzy forumowicze, bo z chęcią bym pokazał środkowy palec Orange, tylko że ta przyjemność kosztowałaby mnie karę za zerwanie umowy w wysokości ok. 600 pln. Może coś nie tak z kartą?
[problem] Sytuacja patowa
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 2011-11-14, 22:45
- Lokalizacja: Nowogródek Pomorski
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 142
- Rejestracja: 2009-01-28, 17:55
- Lokalizacja: woj. lódzkie
Re: [problem] Sytuacja patowa
1. Zresetuj router do ustawień fabrycznych. Wpisz PIN karty.
2. Sprawdź kabel router - komp
3. Upewnij się czy na BTSie nie trwają jakieś prace i czy w ogóle jesteś w danym momencie w zasięgu sygnału.
4. Jeśli masz znajomego z tą samą usługą przetestuj swój sprzęt u niego.
5. Tak jak wspomniałeś sprawdź w salonie kartę pod względem błędów.
Pozdrawiam
2. Sprawdź kabel router - komp
3. Upewnij się czy na BTSie nie trwają jakieś prace i czy w ogóle jesteś w danym momencie w zasięgu sygnału.
4. Jeśli masz znajomego z tą samą usługą przetestuj swój sprzęt u niego.
5. Tak jak wspomniałeś sprawdź w salonie kartę pod względem błędów.
Pozdrawiam

-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 2011-11-14, 22:45
- Lokalizacja: Nowogródek Pomorski
Re: [problem] Sytuacja patowa
1 Resetowanie potraktowałem jako rzecz elementarną. Reset nie przyniósł poprawy a i PINu wprowadzić nie zdołałem bo panel administracyjny wprawdzie okazjonalnie na jednym z komputerów się wyświetla lecz w trakcie logowania prawidłowe hasło i login odrzuca.
2 Okablowanie
3 Pod rozważenie.
4 Odpada niestety.
5 Zatem to będzie mój kolejny krok.
DZięki wielkie i pozdrawiam
2 Okablowanie

3 Pod rozważenie.
4 Odpada niestety.
5 Zatem to będzie mój kolejny krok.
DZięki wielkie i pozdrawiam

-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 142
- Rejestracja: 2009-01-28, 17:55
- Lokalizacja: woj. lódzkie
Re: [problem] Sytuacja patowa
Jeżeli chodzi o wprowadzenie Pinu, to może to być kluczowa sprawa. W moim MV410 Pin wpisuje się poprzez Access Manegera. Kolega posiada 411 i tam PIN wpisywany jest poprzez panel administracyjny - accessmanager nie wykrywa urządzenia. Nie wiem czy to jakaś przypadłość, czy po prostu ten model tak ma. W każdym razie podstawa to wpisanie PINu. Po resecie do ustawień fabrycznych - logujesz: admin, hasło: admin. Pozdrawiam 
