[problem] Sytuacja patowa

SubForum obecnych i przyszłych użytkowników internetu w technologii CDMA - Centertel (Orange Freedom PRO), Sferia, Nordisk, Plus (CDMA2000 1xEVDO itd.)

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
terebka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 11
Rejestracja: 2011-11-14, 22:45
Lokalizacja: Nowogródek Pomorski

[problem] Sytuacja patowa

Post autor: terebka »

Hejka

Stoję w kącie i nie za bardzo mam się gdzie ruszyć. Sytuacja wygląda następująco: kontrolka Power miga do mnie na zielono a Signal na pomarańczowo, lecz od pewnego czasu nie łączy. Ani dział obsługi Orange nie zdołał mi pomóc, ani rozwiązania nie przyniosło serwisowanie routera. Z serwisu odesłano mi router z adnotacją: "wszystko gra i buczy". No, nie gra. Ani nie buczy. Nie wiem, jak u nich, ale u mnie jak nie łączył tak nie łączy. Prób łączenia dokonywałem na dwóch komputerach i trzech przeglądarkach. Kicha, koledzy forumowicze, bo z chęcią bym pokazał środkowy palec Orange, tylko że ta przyjemność kosztowałaby mnie karę za zerwanie umowy w wysokości ok. 600 pln. Może coś nie tak z kartą?
centrix23
Stały użytkownik forum
Posty: 142
Rejestracja: 2009-01-28, 17:55
Lokalizacja: woj. lódzkie

Re: [problem] Sytuacja patowa

Post autor: centrix23 »

1. Zresetuj router do ustawień fabrycznych. Wpisz PIN karty.
2. Sprawdź kabel router - komp
3. Upewnij się czy na BTSie nie trwają jakieś prace i czy w ogóle jesteś w danym momencie w zasięgu sygnału.
4. Jeśli masz znajomego z tą samą usługą przetestuj swój sprzęt u niego.
5. Tak jak wspomniałeś sprawdź w salonie kartę pod względem błędów.
Pozdrawiam :cfaniak:
terebka
Początkujący użytkownik forum
Posty: 11
Rejestracja: 2011-11-14, 22:45
Lokalizacja: Nowogródek Pomorski

Re: [problem] Sytuacja patowa

Post autor: terebka »

1 Resetowanie potraktowałem jako rzecz elementarną. Reset nie przyniósł poprawy a i PINu wprowadzić nie zdołałem bo panel administracyjny wprawdzie okazjonalnie na jednym z komputerów się wyświetla lecz w trakcie logowania prawidłowe hasło i login odrzuca.

2 Okablowanie :ok:

3 Pod rozważenie.

4 Odpada niestety.

5 Zatem to będzie mój kolejny krok.

DZięki wielkie i pozdrawiam :)
centrix23
Stały użytkownik forum
Posty: 142
Rejestracja: 2009-01-28, 17:55
Lokalizacja: woj. lódzkie

Re: [problem] Sytuacja patowa

Post autor: centrix23 »

Jeżeli chodzi o wprowadzenie Pinu, to może to być kluczowa sprawa. W moim MV410 Pin wpisuje się poprzez Access Manegera. Kolega posiada 411 i tam PIN wpisywany jest poprzez panel administracyjny - accessmanager nie wykrywa urządzenia. Nie wiem czy to jakaś przypadłość, czy po prostu ten model tak ma. W każdym razie podstawa to wpisanie PINu. Po resecie do ustawień fabrycznych - logujesz: admin, hasło: admin. Pozdrawiam :cfaniak:
ODPOWIEDZ