Proszę Państwa o poradę - mam od dwóch miesięcy internet LTE z Plusa. Do niedawna korzystałam z internetu 3G z plusa i wszystko było ok, jednak od momentu zmiany usługi średnio co 30-40 minut pojawia się komunikat: "System Windows wykrył konflikt adresów IP", po czym internet się rozłącza i muszę resetować komputer, wypiąć i wpiąć modem i po tym rytuale internet znowu działa przez jakieś 30-40minut.
Nie muszę chyba pisać, że jest to dla mnie strasznie uciążliwe, zwłaszcza, że do pracy korzystam z internetu.
Myślałam, że może w laptopie jest coś nie tak - ale internet orange działa, wifi też się łączy więc jako totalny laik postanowiłam się zgłosić do Państwa o pomoc.
Dodam, że w przeciągu dwóch ostatnich miesięcy dzwoniłam kilkaset razy na infolinię i odwiedzam średnio 2-3 razy w tygodniu salon plusa i wszędzie rozkładają ręce...
Bardzo proszę o pomoc, ponieważ dzisiaj o 13 wyjeżdżam a internet będzie mi potrzebny do pracy
