Modem ZTE MF631 (blueconnect) + karta Orange = Nie działa. ?

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
krystian.ja0
Początkujący użytkownik forum

Modem ZTE MF631 (blueconnect) + karta Orange = Nie działa. ?

Post autor: krystian.ja0 »

Witam, pragnę zaznaczyć, że jestem laikiem jeśli chodzi o sieci i niestety sam nie mogę sobie poradzić z tym problemem, a znalezione przeze mnie wątki nie były w stanie mi pomóc.

PROSZĘ O INSTRUKCJĘ STEP BY STEP.

PROBLEM:
Dostałem w|w modem od znajomej, mam swoją kartę Orange, której wcześniej używałem w innym modemie, lecz ten stary już się sypie.
Zainstalowałem znalezione w internecie sterowniki do modemu oraz manager połączeń, modem doinstalował swoje sterowniki z autorun'a i automatycznie otworzył manager'a. Poprosił o pin, który zaakceptował bez najmniejszych problemów. W okienku pojawiły się informacje, że karta Orange, że ma tyle i tyle zasięgu itp. a więc zachęcony tym, że nic niepokojącego się nie przydarzyło wcisnąłem : "CONNECT" , by po chwili usłyszeć tryumfalne fanfary (poważnie) oznajmiające mi: "Connect failled".
Nie mam pojęcia co zrobić. Może modem ma simlock'a - jeśli tak jak to sprawdzić i jak ew. zdjąć?? Może coś innego jest przyczyną? Pomocy!:)
MARQUS88
Początkujący użytkownik forum

Re: Modem ZTE MF631 (blueconnect) + karta Orange = Nie działa. ?

Post autor: MARQUS88 »

Każdy program wymaga wprowadzenia ustawień operatora, prawdopodobnie jest to z tym związane. Zobacz profile internetowe w ustawieniach i wpisz jako nazwę, hasło i APN (punkt dostępowy) słowo interenet i sprawdź ponownie. Jak nie będzie działało to podaj informacje o zainstalowanym programie i systemie jaki posiadasz.
matek451
Guru bezprzewodowy

Re: Modem ZTE MF631 (blueconnect) + karta Orange = Nie działa. ?

Post autor: matek451 »