Router dla urządzenia sterowanego przez iPad'a

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
ArchitektMuzyki
Początkujący użytkownik forum

Router dla urządzenia sterowanego przez iPad'a

Post autor: ArchitektMuzyki »

Witam

To mój pierwszy post na tym forum.

Od razu zaznaczę, że nie znam się na sieciach wifi, nie wiem na co patrzeć w specyfikacjach sprzętowych co by mogło mi się przydać w skonfigurowaniu działania w sieci moich urządzeń.

Planuję zakpić mikser audio sterowany po sieci WiFi poprzez iPad'a. Z tego co przeczytałem, wymaga on bardzo stabilnego połączenia bez "odświeżania" połączenia co pewien czas.

WiFi nie będzie używane na powierzchni większej niż 80 m2, bez przeszkód w postaci grubych ścian, na sali mogą być inne sieci.

Podobno router za 100 zł to problem w postaci wspomnianego wcześniej odświeżania, co skutkuje wyłączeniem interface'u na iPadzie na parę sekund - dla mnie te sekundy mogą być ważne ;)

Z góry dziękuję za pomoc :)
key
*Mistrz bezprzewodowy*

Re: Router dla urządzenia sterowanego przez iPad'a

Post autor: key »

Nie mam zielonego pojecia co masz na mysli piszac "odświeżanie". Stabilny link jest mozliwy na kazdym routerze, jesli twoj iPad obsluguje 5 GHz uciekl bym tam.
Ostatnio zmieniony 2012-11-19, 21:57 przez key, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pomagam na PW.
ArchitektMuzyki
Początkujący użytkownik forum

Post autor: ArchitektMuzyki »

Nie wiem o co chodzi z tym 5 GHz? Rozumiem, że to coś innego niż WiFi?

Ja też nie wiem o co chodzi z tym odświeżaniem, ale podobno wiąże się to z jakością routera.
Awatar użytkownika
krystianb
Guru bezprzewodowy

Post autor: krystianb »

ArchitektMuzyki pisze:Z tego co przeczytałem, wymaga on bardzo stabilnego połączenia bez "odświeżania" połączenia co pewien czas.