Temat
Problem techniczny - połączenie jest, pakiety nie dochodzą.
Wątek dyskusji
______
Odpowiedź (P. (...)) 20/12/2012 23:27
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W odpowiedzi na nią chciałbym poinformować, że przesłaną korespondencję przekazałem do odpowiedniego działu naszej sieci. Proszę o cierpliwość w oczekiwaniu na odpowiedź.
W przypadku dodatkowych pytań, zapraszam do ponownego kontaktu.
z poważaniem
Paweł (...)
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl
______
Klient (Rafał (...)) 20/12/2012 17:15
Witam
(... odpowiedzi, załączniki... )
______
Odpowiedź (M. (...)) 20/12/2012 16:20
Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
W celu zweryfikowania i rozwiązania problemu, proszę Pana o skopiowanie i uzupełnienie poniższego szablonu o odpowiednie informacje:
- Dokładna lokalizacja, w której problem występuje (województwo, powiat, miejscowość, ulica, numer budynku):
- Technologia, w jakiej pracuje modem (GPRS, EDGE, 3G, HSDPA, LTE):
- Data pojawienia się problemu:
- Przykładowa data i godzina wystąpienia problemu:
- Częstotliwość występowania problemu:
- Data i godzina ostatniego prawidłowego połączenia:
- Czy usługa funkcjonuje prawidłowo w innej lokalizacji? Proszę o podanie daty oraz adresu:
- Czy po przełożeniu karty SIM do telefonu WAP/GPRS działa?:
- Marka oraz model urządzenia:
- Prędkość transmisji (zmierzona za pomocą dowolnego testera internetowego np. test.4web.pl;
www.speedtest.net):
z poważaniem
Mirosław (...)
Internetowa Obsługa Klienta
http://www.plus.pl
_____
Sugerowana automatyczna odpowiedź 11/12/2012 18:31
Serdecznie przepraszamy, czas udzielenia odpowiedzi wydłuży się. Prosimy o cierpliwość.
Odpowiedź odeślemy w możliwie najkrótszym terminie.
Klient (Rafał (...)) 10/12/2012 18:15
Witam
Problem dotyczy nr (...), abonamentu Plusa.
(... objaśnienie załaczniki....)