Witam. Zakupiłem niedawno nowy router. marki Edimax 3G-6200n. Niestety nie znam się na tych sprawach i mam problem ze skonfigurowaniem połączenia. Nie wiem jakie opcje mam wybrać w ustawieniach modemu. Mam internet CDMA z Nordiska, a mój modem to ADU 510L
Mam nadzieję, że ktoś pomoże... ; /
Konfiguracja routera Edimax 3G-6200n
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
-
- Mistrz bezprzewodowy
Re: Konfiguracja routera Edimax 3G-6200n
Szkoda że nie zajrzałeś tutaj wcześniej-przed zakupem routera (świetnie z tym modemem pracują routery w których można zainstalować Open-Wrt GargoylePL by obsy np. TL MR-3020, AirRouter http://www.ubnt.com/airrouter gdzie konfiguracja sprowadza się do wyboru operatora z listy). Nie znam tego urządzenia ale po zalogowaniu do panelu konfiguracji routera trzeba skonfigurować zakładkę WAN-jako obsługującą modem CDMA, wpisując dane konieczne do konfiguracji-informacje o ogólnym konf. jest http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=APNlukas12x pisze:Witam. Zakupiłem niedawno nowy router. marki Edimax Mam internet CDMA z Nordiska, a mój modem to ADU 510L

jareq
-
- Początkujący użytkownik forum
Re: Konfiguracja routera Edimax 3G-6200n
Wchodzę w zakładkę WAN i mam takie opcje do wyboru.
Wybieram pierwszą od góry tj. "3G/3.5G" Tam napotykam mały problem... Jest bowiem okienko do wybrania swojego kraju. Wybieram Polskę, a niżej odblokowuje się okienko z wyborem operatora... Jest kilku czołowych: Era, Orange, Plus, Play, Era pre-paid, Orange pre-paid, oraz Plus pre-paid. Nie ma tam jednak mojego operatora Nordisk... Zostawiam więc to pole, oraz pole kraju puste, a uzupełniam niższe danymi z linku który podałeś.
Wygląda to wtedy tak:
Niestety, po naciśnięciu 'Connect" z takimi ustawieniami, wyskakuje "Connection Failed"...
EDIT: Jarek999, nie orientujesz się może, czy soft, o którym napisałeś działałby na moim routerze?