Problem z dobrym zasięgiem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Problem z dobrym zasięgiem
Witam, jestem tu nowy wiec jeżeli piszę w złym miejscu to proszę o przeniesienie ...
Wiec tak jestem posiadaczem orange free cdma niestety w mojej wsi nie łapie zasięgu 3g ale jeżeli się oddaje z modemem o jakiś kilometr to już mam zasięg 3g i hdspa i internet śmiga aż miło wiec moje pytanie co zastosować do tego internetu żeby osiągnąć ten zasięg u siebie w domu dom mam nie ograniczony na dach mogę wieszać wszelkie anteny itp. wszystko
Mam router Axesstela mv 610 z tego co sam się dowiedziałem można zastosować jakieś anteny zewnętrzne ale ja w tym temacie jestem zielony i proszę o pomoc
Najbardziej to chciał bym jakoś ściągnąć 3G bo na prawdę graniczy mnie jakiś kilometr
Jestem tu nowy proszę o wyrozumiałość
Pozdrawiam
Wiec tak jestem posiadaczem orange free cdma niestety w mojej wsi nie łapie zasięgu 3g ale jeżeli się oddaje z modemem o jakiś kilometr to już mam zasięg 3g i hdspa i internet śmiga aż miło wiec moje pytanie co zastosować do tego internetu żeby osiągnąć ten zasięg u siebie w domu dom mam nie ograniczony na dach mogę wieszać wszelkie anteny itp. wszystko
Mam router Axesstela mv 610 z tego co sam się dowiedziałem można zastosować jakieś anteny zewnętrzne ale ja w tym temacie jestem zielony i proszę o pomoc
Najbardziej to chciał bym jakoś ściągnąć 3G bo na prawdę graniczy mnie jakiś kilometr
Jestem tu nowy proszę o wyrozumiałość
Pozdrawiam
- wojteks
- *** Administrator ***
Re: Problem z dobrym zasięgiem
No to wyjdź na dach/komin i sprawdź czy nawiążesz połączenie 3G (videorozmowa) albo z modemem i czy będzie jakoś działał, MV610 to router tylko do CDMA.piotrex pisze: bo na prawdę graniczy mnie jakiś kilometr
Nie pomagam na PW!
-
No tak ale antena zewnętrza ściąga sygnał z większej odległości?
Bo tak z modemu to z dachu tego zasięgu 3G nie osiągnę raczej
Bo tak z modemu to z dachu tego zasięgu 3G nie osiągnę raczej
- wojteks