Cyfrowy Polsat - koniec umowy

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pogodabartek
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 816
Rejestracja: 2010-10-02, 22:30
Lokalizacja: Dolnośląskie

Cyfrowy Polsat - koniec umowy

Post autor: pogodabartek »

Witam wszystkich forumowiczów, chciałbym Wam opisać moją przygodę z Cyfrowym Polsatem i jakie warunki na koniec uzyskałem.

Sprawa zaczęła się od tej reklamacji na przedłużeniu umowy:



> >31-08-2011r. podpisałem z Państwem umowę na Internet 1zł=200MB i za modem
> >zapłaciłem 500zł.
> >
> >
> >
> >Umowa nr: xxxxxxxxxxxxx/xxxxxxx
> >
> >Numer MSISDN:699xxx xxx
> >
> >Abonent: Bartłomiej xxxxxxx
> >
> >Ul.xxxxxxxxxx
> >
> >xxxxxx Wrocław
> >
> >Gdy kończyła mi się umowa wyraziłem chęć jej przedłużenia na takich samych
> >warunkach, tylko w ofercie tylko SIM, gdzie limity GB są proporcjonalnie
> >większe niż w ofercie z modemem.
> >
> >
> >
> >Uzgodniłem z konsultantem z infolinii CP(rozmowa była nagrywana przez
> >obydwie strony) warunki na jakich przedłużam ta umowę i od dnia 11września
> >2012r. czekałam ponad 1,5miesiąca i mnie olano i zero kontaktu i wizyty
> >kuriera.
> >
> >Oferta była już przygotowana do wysyłki i miała numer zamówienia
> >SP/xxxxxx/xxxxxxx/
> >
> >Proszę o wyciągnięcie konsekwencji wobec działu utrzymania klienta oraz
> >pracowników infolinii co okłamują ludzi i zbywają ich ponad 1,5miesiaca,
> >każąc czekać na coś co się okazało, że oferta została anulowana.
> >
> >Żądam takiej oferty, jaką mi zaoferowano i jaką uzgodniłem, gdzie po
> >200MB=1zł jest 1GB=14,90zł/4GB=29,90zł/8GB=49,90zł/16GB itd. Jest to oferta
> >tylko SIM na rok.
> >
> >Oferta jaką ustaliłem to 1zł=200MB, gdzie resztę sobie będę zmieniać w
> >razie potrzeb poprzez ICOK.
> >
> >Cała rozmowa jest nagrana i dołączam jej nagranie jako załącznik na dowód.
> >
> >Żądam wprowadzenia tych warunków i nie nagabywania mnie telefonami, typu,
> >że wpłacam kwoty rożnie na konto CP(10-40zł), bo jest to moja sprawa ile
> >wpłacam i limit jaki potrzebuję ustalam sobie sam w zależności od potrzeb.
> >
> >Żądam też zaprzestania dzwonienia do mnie z numerów zastrzeżonych przez
> >dział utrzymania klienta i inne działy, gdzie nie jestem w stanie ustalić
> >numeru kto do mnie dzwoni i może się podszyć pod firmę Cyfrowy Polsat każda
> >osoba, która chce i pyta o dane osobowe.
> >
> >Nie odbierając takich połączeń byłem informowany o tym iż nie udało się Wam
> >ze mną skontaktować, a to Wy nie potrafiliście się poprawnie skontaktować i
> >ukrywaliście numer, gdzie wielu klientów takich połączeń po prostu nie
> >odbiera i ma je zablokowane.
> >
> >Proszę o usunięcie moich zgód na otrzymywanie informacji handlowych,
> >promocji o produktach i usługach.
> >
> >Nie wyrażam również zgody na ich przetwarzanie i sprzedawanie innym
> >podmiotom bez mojej pisemnej zgody.
> >
> >Proszę o wprowadzenie oferty, która już była ustalona i pisemne do tego
> >wszystkiego się ustosunkowanie w ciągu 30dni licząc od dzisiejszego dnia
> >doręczenie tego emaila(reklamacji).
> >
> >W załączniku nagrana rozmowa z konsultantem.
> >
> >
> >
> >z poważaniem
> >
> >xxxxxxx

[ Dodano: 2013-01-30, 22:18 ]
Po odczekaniu od 21 października dobrych ponad 2 miesiecy postanowiłem skierować skargę do UKE bo CP po prostu mnie olał.

Przedstawiłem im kopię wszystkich wiadomości itd.

Poproszono mnie o dostarczenie kopii umowy z Cyfrowym Polsatem, oraz kopii nagranej rozmowy telefonicznej, co uczyniłem niezwłocznie.

[ Dodano: 2013-01-30, 22:25 ]
Skarga poskutkowała i Cyfrowy Polsat odpisał do UKE, cytuję:

Szanowny Panie,

W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przesyłam skan odpowiedzi operatora -Cyfrowy Polsat S.A. jako odpowiedź w sprawie.

z poważaniem

Sebastian xxxxxxxxx
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura we Wrocławiu
Wydział Kontroli Telekomunikacyjnej i Pocztowej
ul. Traugutta 1/7
50-449 Wrocław
tel. 713488650



Warszawa, dnia xx stycznia 2013 r.
xxxxxxxxx
Urząd Komunikacji Elektronicznej
Delegatura we Wrocławiu
Ul. Romualda Traugutta 1/7
50-449 Wrocław


Dotyczy pisma: OWR-WKT-xxxxx/13 xxxx
Dane Abonenta: Pan xxxxx xxxxxx
Ul. xxxxxxx
xx-xxx Wrocław
Szanowny Panie

W odpowiedzi na korespondencję, która wpłynęła do siedziby Cyfrowego Polsatu S.A. (dalej
jako „Cyfrowy Polsat” lub „Spółka”) w dniu 22 stycznia 2013 r. uprzejmie informujemy,
że z uwagą zapoznaliśmy się z jej treścią. W konsekwencji przedstawiamy stosowne
wyjaśnienia, co do wskazanych okoliczności.

Wyjaśniamy, że informacje dotyczące oferty przedłużenia współpracy, udzielone Klientowi
w dniu 11 sierpnia 2012 r. były wynikiem omyłki, spowodowanej incydentalnym błędem
systemu informatycznego. Z uwagi na zaistniały błąd zamówienie dotyczące wysyłki karty SIM
wraz z uzgodnioną ofertą nie mogło zostać zrealizowane.
Tym samym pragniemy przeprosić Abonenta za powstałe nieporozumienie oraz wszelkie
niedogodności, których doświadczył w związku z zaistniałą sytuacją, a także za wydłużony
okres realizacji przedmiotowej sprawy. Zapewniamy, że powyższe nie wynikało ze złej woli
Cyfrowego Polsatu.

Informujemy, że w dniu 28 stycznia 2013 r. z Klientem skontaktował się upoważniony
konsultant Działu Obsługi Klienta. Mając na uwadze uchybienia, które wystąpiły w procesie
obsługi reklamacji, podczas przywołanej wyżej rozmowy telefonicznej Abonentowi zostały
przedstawione indywidualne warunki dotyczące przedłużenia wzajemnej współpracy.
Przedstawiona oferta spotkała się z akceptacją Pana xxxxxxx xxxxxxxx, który wyraził zgodę na
zmianę warunków Umowy za pomocą środków porozumiewania się na odległość – telefonicznie.
W świetle przedstawionych wyżej okoliczności, w ocenie Spółki przedmiotową sprawę należy
uznać za pomyślnie zakończoną. Mamy również nadzieję, że przekazane informacje okażą się
pomocne.
Do wiadomości:
Pan xxxxxxxx
Ul. xxxxxx
xx - xxx Wrocław
z poważaniem
Michał xxxxx
Kierownik Działu Obsługi Klienta

[ Dodano: 2013-01-30, 22:37 ]
Sprawa zakończyła się takimi warunkami, jakie mi zaproponowano:

- umowa na kolejne 12 miesięcy bez sprzętu czyli modemu
- 1 zł za 200 MB co miesiąc
- później 1 GB za 14.90 zł
- 4 GB za 19,90 zł
- 12 GB za 39,90 zł
- 17 GB za 49,90 zł
- 23 Gb za 69,90 zł i tak dalej .......

Czyli dostałem rabat kwotowy 10 zł na 12 miesięcy i indywidualne warunki umowy podobne do Iplusa.

Warunki te mają wejść w życie 22 Lutego z nowym okresem rozliczeniowym.


Ciąg dalszy nastąpi..... jeśli nie wejdą w życie, ale na ICOKu wszystko jest w trakcie zmian.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez pogodabartek, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
PC174
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 276
Rejestracja: 2012-02-02, 16:28
Lokalizacja: Olesno

Re: Cyfrowy Polsat - koniec umowy

Post autor: PC174 »

Brawa za wytrwałość :brawa:
Sam walczyłem w serwisie o wymianę modemu przez pół roku i wiem, że trzeba mieć do nich wielką cierpliwość.
W Twoim wypadku widać ewidentne olanie. Trzeba było podziałać "siłą wyższą", aby zobaczyć efekty.
Olesno - takie zacofane miasto, a tu takie zmiany...
Styczeń 2012 - uruchomienie 1. stacji UMTS2100 Plusa.
Październik - pozwolenia i start Aero² w pobliskiej wsi.
Grudzień - pozwolenie i start Aero² w samym centrum!
jerk1
Użytkownik forum
Posty: 26
Rejestracja: 2010-02-14, 16:32
Lokalizacja: z gór

Re: Cyfrowy Polsat - koniec umowy

Post autor: jerk1 »

Co do wytrwałości- to ja mam chyba większą. Walczę ze sprzedawcą od lutego 2010 roku ( tu jest początek problemu- http://www.bez-kabli.pl/viewtopic.php?t=22740 ). W sądzie I instancji już wygrałem odszkodowanie ok. 1500 zł, sprzedawca złożył apelację i 19.02.2013 - mam nadzieję, ostatecznie sąd potwierdzi moją rację. Ale uparłem się dochodzić swoich praw, chociaż było trudno i czasochłonnie. Lecz gdy ma się rację - to o swoje warto walczyć. Pozdrawiam wszystkich.
jerk1
ODPOWIEDZ