Proszę o pomoc z anteną zewnętrzną...
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Proszę o pomoc z anteną zewnętrzną...
Witam
mam zamiar kupić modem z anteną zewnętrzną w sieci plus ponieważ odbieram sygnał na EDGE a może dzięki zewnętrznej pociągnę HSPA+:) Pytanie czy:
1. Jest możliwość puszczenia anteny po kablu od TV lub zwykłego telefonicznego bo mam je w ścianach już:)
2, Czy pod jedną anteną mogą działać dwa modemy z niezależnymi kartami sim?
Jestem kompletnie zielona w temacie ale nie wiem czy dam radę to SAMA wszystko zainstalować...
mam zamiar kupić modem z anteną zewnętrzną w sieci plus ponieważ odbieram sygnał na EDGE a może dzięki zewnętrznej pociągnę HSPA+:) Pytanie czy:
1. Jest możliwość puszczenia anteny po kablu od TV lub zwykłego telefonicznego bo mam je w ścianach już:)
2, Czy pod jedną anteną mogą działać dwa modemy z niezależnymi kartami sim?
Jestem kompletnie zielona w temacie ale nie wiem czy dam radę to SAMA wszystko zainstalować...
-
- Guru bezprzewodowy
Re: Proszę o pomoc z anteną zewnętrzną...
Kup tylko modem , na te pseudoanteny z Plusa szkoda kasy. Podaj dokładna lokalizacje , w której chcesz korzystać z internetu. Pozwoli to zobaczyć w zasięgu jakiej sieci, usługi jesteś. Jakie masz szanse na 3G, i jak daleko masz do najbliższego nadajnika UMTS. Od tego zależą dalsze działania min. dobór odpowiedniej anteny.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
Niemarta_m17 pisze:Jest możliwość puszczenia anteny po kablu od TV lub zwykłego telefonicznego
Nie. Przynajmniej nie bez kombinacji z spliterami za pare k€.marta_m17 pisze:Czy pod jedną anteną mogą działać dwa modemy z niezależnymi kartami sim?
Patrzac na pytania: nie.marta_m17 pisze:nie wiem czy dam radę to SAMA wszystko zainstalować.
Nie pomagam na PW.
-
Mieszkam w miejscowości Wiele woj.pomorskie
Wciskają mi w plusie ZTE MF821+antena zewnętrzna za 79zł przy abonamencie 49zł już sama nie wiem
Wciskają mi w plusie ZTE MF821+antena zewnętrzna za 79zł przy abonamencie 49zł już sama nie wiem

-