Jak reklamować SiemensES75? Help!

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
BlueUser
Początkujący użytkownik forum
Posty: 1
Rejestracja: 2006-09-16, 16:27
Lokalizacja: Wrocław

Jak reklamować SiemensES75? Help!

Post autor: BlueUser »

Witam! Od kilku dni jestem posiadaczem blue connecta. Ku mojemu nieszczęściu, nabyłem zestaw z modemem Siemens ES75 - połączenia zrywa (w najlepszym razie) po góra kilku minutach (w najgorszym razie już po kilkunastu sekundach).

Z tego co czytam na tym forum, sytuacja nie polepszy się, póki modem nie pojedzie do porządnego serwisu, gdzie mu wymienią soft lub inne wnętrzności.

Mam jednak pewien kłopot - wśród papierków, które otrzymałem przy zakupie zestawu (w salonie Ery), ani też w opakowaniu modemu, nie ma niczego co by przypominało kartę gwarancyjną... :O Domyślam się, że powinienem był ją otrzymać? Mam tylko fakturę zakupu.

Co zrobić w takim wypadku? Czy mogę oddać modem do naprawy bez ponoszenia jej kosztów? (odwiedzenie salonu, w którym kupiłem modem, jest problematyczne, bo zestaw zakupiłem w innym mieście :/)

I jeszcze jedno: czy aby oddać modem do serwisu, muszę najpierw uzyskać jakieś zlecenie od BOA, aby to uczynić? Czy muszę u nich (w BOA) składać jakąś reklamację na źle funkcjonujący modem? Gdzie ewentualnie zanosi się modem, czy do salonu Ery, a oni już go gdzieś tam dalej wyślą? Czy może sam muszę wysłać do serwisu? Jak to się robi?

Dzięki za wszelkie info i pozdrawiam!

---
EDIT:
Temat przenoszę do:
"Internet bezprzewodowy - pozostałe problemy"
END EDIT

bob :)
Awatar użytkownika
Jaco
Mistrz bezprzewodowy - moderator
Posty: 10946
Rejestracja: 2006-03-27, 18:24
Lokalizacja: Polska

Re: Jak reklamować SiemensES75? Help!

Post autor: Jaco »

Faktura zakupu również stanowi podstawę do bezpłatnej naprawy.Ja również po zakupie modemu miałem problem z kartą gwarancyjną.Bo wcale jej nie było.Chcąc usunąć z niego simlocka miałem dostarczyć orginalną kartę gwarancyjną i dowód zakupu paragon lub fakturę.Zanim to dostarczyłem byłem w miejscu gdzie kupiłem modem upomnieć się o kartę.Sprzedawca wykonał parę telefonów i okazało się że nie muszę jej posiadać i wystarczy tylko sama faktura.Niestety gdy udałem się do sklepu firmowego nie pomogły żadne rozmowy ze sprzedawcą mojego modemu.Powiedziałem im jak to jest.Jedna firma a różne wypowiedzi ludzi na jakichś poważnych stanowiskach.Napisałem maila do BOA i opisałem całą sytuację.Następnego dnia już sam sklep zapraszał mnie do ich odwiedzenia i załatwienia sprawy.Z BOA też dostałem odpowiedz że sklep został poinformowany i sprawa będzie załatwiona pozytywnie.Dzisiaj nadal nie posiadam owej karty tylko wpis na fakturze o usunięciu blokady sim.Co do samej usterki o <font color="#FF00FF"><b>»»na pewno««</b></font> go zabiorą na kilka dni.Możesz poprosić o telefon zastępczy na modem nie licz bo nie mają.Ja wziołem NOKIĘ 6310 i trochę na GPRS pojechałem.Łączyłem się z nią przez bluetooth.
Życzę powodzenia.
marpi67
Początkujący użytkownik forum
Posty: 2
Rejestracja: 2006-10-03, 12:49

ten sam problem

Post autor: marpi67 »

mam dokładnie ten sam problem z modemem rozłącza sie po chwili, kilku chwilach...z tym , że udało mi się uzyskać karte gwarancyjną, jutro chyba go oddam do sklepu i zobaczymy jak będzie dalej
Awatar użytkownika
etranger
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 196
Rejestracja: 2006-03-22, 22:24
Lokalizacja: Kraina Smutku

Re: Jak reklamować SiemensES75? Help!

Post autor: etranger »

Mialem ten sam problem - najpierw oddalem modem do punktu ery, po okolo dwoch tygodniach dostalem go z powrotem z informacja o wgraniu nowego softu, ale problem byl nadal wiec oddalem raz jeszcze - wrocil z informacja "testy ok" i instrukcja jak zainstalowac modem.
Walczylem, walczylem, walczylem no i wywalczylem - okazalo sie ze w czasie pierwszej naprawy, kiedy to nie mialem modemu i wachlowalem kartami sim miedzy siemensem s55 a nokia 6020, ulegla uszkodzeniu karta sim. Po bezplatnej wymianie na nowa - w ciagu dwoch okolo dwoch tygodni (tyle minelo do dnia dzisiejszego) mialem tylko jedno rozlaczenie wiec chyba pomoglo :)
Regards - etranger®
ODPOWIEDZ