CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Moderator: Moderatorzy
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Witajcie
Jestem użytkownikiem tej technologii i klientem tej sieci już prawie 4 lata działam na MV410 z anteną zewnętrzną nawet podniosłem sobie abonament na wyższy bo mi do 1-go nie starczało i git.
Wiadomo już nie raz się ludzie rozpisywali o + i - tego rozwiązania jak i podejściu firmy do tej części oferty jak do traktowania klienta więc nie będę tego ponownie opisywał skwituje to tylko tak - jak ci pasi to co ci dajemy to bierz jak nie to na drzewo.
Ale ostatnia akcja przerosła moje najśmielsze oczekiwania.
Zaczęło się jakieś tydzień temu wszystko działało elegancko ( jak na tego możliwości ) bez uwag i nagle jak walnie ( to przenośnia fizycznie nic się nie stało).\
- zanik sygnału dioda na czerwono 0 łączności z BTS-em - myślę luz już tak nie raz bywało nie robię zadymy czekam
- po 1/2 dnia sygnał jest dioda zielona - connect się nie zaświeca coś tam próbuje ale gaśnie - myślę luz już tak nie raz bywało nie robię zadymy czekam
- w między czasie myślę sobie sprawdzę jak tam modem po mojej stronie działa - sprawdzę co tam w tym programie do łączenia pokazuje
-- zasięg wszystkie paski
-- w diagnostycznym okienku siła sygnału jest jakieś 70
-- w ale siła sygnału diversity 0 a zawsze coś tam było podobne wartości jak w/w co jakiś czas się pojawia 70 i gaśnie
wyczaiłem że co jakiś czas modem się próbuje łączyć te strzałki się pojawiają i znikają - ręczne naciśnięcie połącz nic nie daje !!!!
<font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font> nie czekam dzwonię
po 2 telefonach na 510800800 - się dowiedziałem że są prowadzone jakieś prace na BTS-sie pani mi nawija że założy sprawę na te moje wąty i w ciągu 2 dni ktoś mnie poinformuje co się z tym dzieje
- mijają 2 dni sytuacja bez zmian - nikt nie dzwoni 0 SMS-ów - dzwonię
- dodzwoniłem się a tam kolejna pani rżnie głupa że żadnej sprawy nie ma helołłłłłł
- to ja mówię ok to co się dzieje że nie działa i zaczęło się
- prowadzone są prace na BTS-sie i że może być odczuwalny spadek jakości pytam kiedy planowany koniec prac - no cholera jak się coś zaplanowało i robi to i się planuje koniec prac a pani mnie miło informuje termin zakończenia prac - DO ODWOŁANIA !!!!! i tyle w temacie do widzenia
- co by nie zanudzać nie mam neta już ponad 1 tydz termin po oficjalnej założonej sprawie do odwołania nic więcej nie są mi w stanie powiedzieć i tyle
dni lecą a ja się zastanawiam jak by tu już nie wpłynąć na to aby zadziałało ale aby cholera przynajmniej poinformowali o przybliżonym terminie zakończenia prac i nie mam pomysłu !!!!!
może jakaś skarga albo co ;/
macie jakieś pomysły ????
tak bezsilny wobec betonu dawno nie byłem ;/
[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2013-03-13, 14:27 ]
Proszę o stosowanie się do regulaminu forum, w szczególności do zasad pisowni.
Jestem użytkownikiem tej technologii i klientem tej sieci już prawie 4 lata działam na MV410 z anteną zewnętrzną nawet podniosłem sobie abonament na wyższy bo mi do 1-go nie starczało i git.
Wiadomo już nie raz się ludzie rozpisywali o + i - tego rozwiązania jak i podejściu firmy do tej części oferty jak do traktowania klienta więc nie będę tego ponownie opisywał skwituje to tylko tak - jak ci pasi to co ci dajemy to bierz jak nie to na drzewo.
Ale ostatnia akcja przerosła moje najśmielsze oczekiwania.
Zaczęło się jakieś tydzień temu wszystko działało elegancko ( jak na tego możliwości ) bez uwag i nagle jak walnie ( to przenośnia fizycznie nic się nie stało).\
- zanik sygnału dioda na czerwono 0 łączności z BTS-em - myślę luz już tak nie raz bywało nie robię zadymy czekam
- po 1/2 dnia sygnał jest dioda zielona - connect się nie zaświeca coś tam próbuje ale gaśnie - myślę luz już tak nie raz bywało nie robię zadymy czekam
- w między czasie myślę sobie sprawdzę jak tam modem po mojej stronie działa - sprawdzę co tam w tym programie do łączenia pokazuje
-- zasięg wszystkie paski
-- w diagnostycznym okienku siła sygnału jest jakieś 70
-- w ale siła sygnału diversity 0 a zawsze coś tam było podobne wartości jak w/w co jakiś czas się pojawia 70 i gaśnie
wyczaiłem że co jakiś czas modem się próbuje łączyć te strzałki się pojawiają i znikają - ręczne naciśnięcie połącz nic nie daje !!!!
<font color="#FF0000"><b>***Cenzura***</b></font> nie czekam dzwonię
po 2 telefonach na 510800800 - się dowiedziałem że są prowadzone jakieś prace na BTS-sie pani mi nawija że założy sprawę na te moje wąty i w ciągu 2 dni ktoś mnie poinformuje co się z tym dzieje
- mijają 2 dni sytuacja bez zmian - nikt nie dzwoni 0 SMS-ów - dzwonię
- dodzwoniłem się a tam kolejna pani rżnie głupa że żadnej sprawy nie ma helołłłłłł
- to ja mówię ok to co się dzieje że nie działa i zaczęło się
- prowadzone są prace na BTS-sie i że może być odczuwalny spadek jakości pytam kiedy planowany koniec prac - no cholera jak się coś zaplanowało i robi to i się planuje koniec prac a pani mnie miło informuje termin zakończenia prac - DO ODWOŁANIA !!!!! i tyle w temacie do widzenia
- co by nie zanudzać nie mam neta już ponad 1 tydz termin po oficjalnej założonej sprawie do odwołania nic więcej nie są mi w stanie powiedzieć i tyle
dni lecą a ja się zastanawiam jak by tu już nie wpłynąć na to aby zadziałało ale aby cholera przynajmniej poinformowali o przybliżonym terminie zakończenia prac i nie mam pomysłu !!!!!
może jakaś skarga albo co ;/
macie jakieś pomysły ????
tak bezsilny wobec betonu dawno nie byłem ;/
[ Komentarz dodany przez: ja.michal: 2013-03-13, 14:27 ]
Proszę o stosowanie się do regulaminu forum, w szczególności do zasad pisowni.
Ostatnio zmieniony 2013-03-15, 19:37 przez ajas75, łącznie zmieniany 2 razy.
- Grupens
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 185
- Rejestracja: 2006-11-22, 23:32
- Lokalizacja: Wlkp
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Reklamacja pisemna + obniżenie abonamentu za okres utrudnień. 

Deformują nas formuły.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
no tak ale jak pary nie było tak nie ma i opcji również co mi po tym że mi obniżą o 20 zł abonament jak tych Gb co nie wyk. nie przechodzą na kolejny mieś.
czyli petent i tyle
czyli petent i tyle
- Orange Ekspert
- Pracownik operatora
- Posty: 263
- Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Prosimy o kontakt z nami w tej sprawie przez formularz Pomoc Orange dostępny: http://on.fb.me/10XyZxu Podaj login internetu, dokładną lokalizację oraz dane właściciela. Sprawdzimy to.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
ja naprawdę nie oczekuję cudów jestem realistom chciałem tylko aby mi podano cokolwiek poza tym że termin do odwołania
no nie wiem że prac nie można prowadzić z powodów złych warunków atmosferycznych cokolwiek i nadal nic mimo moich co jakiś czas prób nakłonienia wsparcia do wyjaśnień
no nie wiem że prac nie można prowadzić z powodów złych warunków atmosferycznych cokolwiek i nadal nic mimo moich co jakiś czas prób nakłonienia wsparcia do wyjaśnień
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 11
- Rejestracja: 2009-03-11, 09:12
- Lokalizacja: Koronowo
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Ja też używam modemu mv410 prawie 4 lata i niedawno miałem problem podobny do twojego. Modem zaczął zrywać połączenie, aż w końcu padł. Po jego całkowitym odłączeniu od zasilania pochodził godzinę i dalej padał. Ponieważ jest dawno po gwarancji to wziąłem go i rozkręciłem. Okazało się, że spuchły dwa kondensatory elektrolityczne w przetwornicach, w efekcie czego nie podawały prawidłowego napięcia, modem się resetował i już nie wstawał. Kondensatory, jakie tam zostały zastosowane, nie są przeznaczone do pracy w przetwornicach i to naturalne, że nie wytrzymały ciągłej pracy przez 4 lata. Wstawiłem takie, jak trzeba i modem działa, jak należy. Po prostu - chińszczyzna, obliczona na okres gwarancji. Może masz to samo, rozkręć, nie masz nic do stracenia.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
nie problem jest z BTS-em bo 3 inne osoby w okolicy też mają problem z tym że im ledwo łączy a mi wcale ale one są około 2 KM bliżej BTS-a
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Po 2 tygodniach dochodzenia się okazało się że po zrestartowaniu do ustawień fabrycznych ustawił się zły login i hasło i z tego powodu router się nie łączył i objawiał brakiem poziomu diversity
brawo HD Orange
brawo HD Orange
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 379
- Rejestracja: 2011-02-02, 15:43
- Lokalizacja: Szczecin
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Czy mi się wydaje, czy obwiniasz Orange za swój błąd?
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
obwiniam HD Orange o to że nie sprawdzili w logach że zły login nie po 2 tygodniach ale po max 2 dniach a co do ustawień to ja ich nie znam tylko Orange
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 379
- Rejestracja: 2011-02-02, 15:43
- Lokalizacja: Szczecin
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Jak to nie znasz ustawień? Przecież konfiguracja user/hasło/numer dostępowy do Orange CDMA jest dostępna publicznie.
O ile nie chodzi o inne ustawienia, to nadal uważam, że to Twoja wina.
O ile nie chodzi o inne ustawienia, to nadal uważam, że to Twoja wina.
-
- Stary wyga bezprzewodowy
- Posty: 503
- Rejestracja: 2010-07-30, 00:42
- Lokalizacja: łódzkie
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Taa pretensje do Orange,że nie ma szklanej kuli i nie zobaczyła,że kolega poprzestawiał dane do połączenia 

-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
sorry ale jak pracownik HD zleca reset do ustawień fabrycznych i po tym nie sprawdza jakie ustawienia są to totalny brak profesjonalizmu ( chyba że się zakłada że ustawienia będą na Orange ale nie były bo firmvare nie był z Orange )
nie mówiąc o tym że sprawdzenie po ich stronie że złe jest ustawienie po mojej stronie trwało 2 tyg gdzie klient nie ma takich informacji od dostawcy
Panowie oni mają mi pomóc za wszelką cenę bo ja im nie płace orzeszkami ale że niestety procedury zawiodły, podejście do klienta zawiodło to nie zwalajcie na mnie że to moja wina OK
nie mówiąc o tym że sprawdzenie po ich stronie że złe jest ustawienie po mojej stronie trwało 2 tyg gdzie klient nie ma takich informacji od dostawcy
Panowie oni mają mi pomóc za wszelką cenę bo ja im nie płace orzeszkami ale że niestety procedury zawiodły, podejście do klienta zawiodło to nie zwalajcie na mnie że to moja wina OK
- wojteks
- *** Administrator ***
- Posty: 26429
- Rejestracja: 2007-12-02, 11:51
- Lokalizacja: PL
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Wgrałeś go na własną odpowiedzialność więc nie miej pretensji do nikogo. Przy pierwszym wgraniu pewnie też musiałeś te dane zmienić tylko o tym już zapomniałeś.ajas75 pisze:bo firmvare nie był z Orange
Najłatwiej na kogoś zwalać że niekompetentny czy że nie wie (no bo skąd ma wiedzieć że masz nieoryginalne firmware) ale przyznać się do błędu znacznie trudniej jak widać w Twoich postach.
Nie pomagam na PW!
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
ha ha ha tak to moja wina że po 2 tygodniach i niezliczonych telefonach wreszcie się dowiedziałem że mam złą konfigurację dobry tok myślenia
niestety jak ktoś opiera swój biznes na załatwianiu spraw po łebkach oraz na oszczędnościach w wyszkoleniu czy zatrudnieniu pracowników to później takie coś wychodzi szkoda tylko że klient tak na prawdę może tyle co nic z takim monopolistą !!!!
i nie ściemniajcie mi tu że to moja wina bo jak by takim użytkownikiem była moja a-technologiczna żona to nie wiem jak i kiedy by ta sprawa się zakończyła jakiego jeszcze kita by jej wcisnęli w HD
i oczywiście to ja lubię:
- się tak denerwować
- lubię wisieć na telefonie celem się dodzwonienia do jakieś pinidzi z HD
- lubię za to płacić
- lubię nie mieć neta od nich
- lubię nie być informowany o tym kiedy się zakończą przybliżenie prace
- i jeszcze wiele innych rzeczy lubię i to wszystko zrobiłem im na złość !!!!!
niestety jak ktoś opiera swój biznes na załatwianiu spraw po łebkach oraz na oszczędnościach w wyszkoleniu czy zatrudnieniu pracowników to później takie coś wychodzi szkoda tylko że klient tak na prawdę może tyle co nic z takim monopolistą !!!!
i nie ściemniajcie mi tu że to moja wina bo jak by takim użytkownikiem była moja a-technologiczna żona to nie wiem jak i kiedy by ta sprawa się zakończyła jakiego jeszcze kita by jej wcisnęli w HD
i oczywiście to ja lubię:
- się tak denerwować
- lubię wisieć na telefonie celem się dodzwonienia do jakieś pinidzi z HD
- lubię za to płacić
- lubię nie mieć neta od nich
- lubię nie być informowany o tym kiedy się zakończą przybliżenie prace
- i jeszcze wiele innych rzeczy lubię i to wszystko zrobiłem im na złość !!!!!
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 379
- Rejestracja: 2011-02-02, 15:43
- Lokalizacja: Szczecin
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
Twoja żona nie grzebała by przy sprzęcie i nie wgrała innego softu.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2011-06-01, 18:46
- Lokalizacja: las palmas
Re: CDMA Orange - w ciula cięcie też zajęcie
kto wie może i by się kończyło gorzej problemem nie do zdiagnozowania przez HD jak by się do tego zabrała 
