Najdłużej działający internet z jaknajmniejszymi kosztami
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
Najdłużej działający internet z jaknajmniejszymi kosztami
Witam.
Szukam najdłużej działającego internetu (w sensie, że przez cały miesiąc nawet z lejkiem byle by był dostęp) za jak najmniejszą cenę w moim przypadku to doladowywania maks za 5zł miesiecznie. Nie zależy mi na prędkości internetu. Czytalem cos o darmowym dostepie neta w playu, red bulll mobile, ale nie znam się na tym bo po doladowywaniu za 5 zl dostaje się 5 dni na polaczenia wychodzące (ale się na tym nie znam i nie wiem czy lejek działa przez cały miesiąc). Slyszalem tez o pakietach, ale niestety te pakiety z lejkiem są za minimum 7 zl ;/.
W skrócie: Szukam operatora na karte u którego miałbym internet w telefonie z lejkiem przez cały miesiąc od momentu załadowania konta za 5zł (moze byc bez lejka byle by byl tani i wystarczal prrzez 30 dni od zaladowania konta). Starter moge kupic za maks 10zl. Czy cos takiego jest możliwe?
Pozdrawiam.
Szukam najdłużej działającego internetu (w sensie, że przez cały miesiąc nawet z lejkiem byle by był dostęp) za jak najmniejszą cenę w moim przypadku to doladowywania maks za 5zł miesiecznie. Nie zależy mi na prędkości internetu. Czytalem cos o darmowym dostepie neta w playu, red bulll mobile, ale nie znam się na tym bo po doladowywaniu za 5 zl dostaje się 5 dni na polaczenia wychodzące (ale się na tym nie znam i nie wiem czy lejek działa przez cały miesiąc). Slyszalem tez o pakietach, ale niestety te pakiety z lejkiem są za minimum 7 zl ;/.
W skrócie: Szukam operatora na karte u którego miałbym internet w telefonie z lejkiem przez cały miesiąc od momentu załadowania konta za 5zł (moze byc bez lejka byle by byl tani i wystarczal prrzez 30 dni od zaladowania konta). Starter moge kupic za maks 10zl. Czy cos takiego jest możliwe?
Pozdrawiam.
- wojteks
- *** Administrator ***
Re: Najdłużej działający internet z jaknajmniejszymi kosztami