http://www.gsm.biz.pl/ u wielu jeśli nie u wszystkich:

,,jak wynika z relacji klientów abonamentowej oferty T-Mobile Blueconnect, od jakiegoś czasu operatorowi rozjechał się system billingowy i trudno polegać na tym, co wskazuje aplikacja i-BOA, względem tego, co jest zużywane przez klienta na bieżąco. Mało tego, wbrew wskazaniom wspomnianej aplikacji - klientom blokowana jest prędkość transmisji danych, zaś próba wyjaśnienia czegokolwiek w tradycyjnym BOA spełza na niczym. Na domiar złego - nikt nie potrafi sprecyzować, kiedy wszystko zostanie uregulowane, zaś na pytanie: jak dowiedzieć się, ile zużyto transmisji danych - konsultanci z rozbrajającą szczerością odpowiadają, że ... trzeba dzwonić do BOA, bo na systemie internetowym polegać nie można. Problem jednak w tym, że połączenie z konsultantem kosztuje, zaś operator o kodzie USSD, który weryfikowałby rzeczywistość, dotyczącą wykorzystanej transmisji danych - nie pomyślał. ... wstyd !,,

Czy ktoś na swoim koncie również zauważył opisywany problem? Jeśli tak to piszmy reklamacje i zgłoszenia do operatora bo nic z tym nie zrobią. Jednak w moim przypadku sytuacje ratuje aplikacja NetWorx licząca zużyty transfer(polecam ją bo dobrze liczy).