Problemy z systemem bilingowym Blueconnect T-Mobile

Nowości... więcej na https://www.opp.today/pl/

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
darekka
Stary wyga bezprzewodowy
Posty: 890
Rejestracja: 2011-11-02, 13:50
Lokalizacja: Łódzkie

Problemy z systemem bilingowym Blueconnect T-Mobile

Post autor: darekka »

Witam u mnie(od nowego okresu rozliczeniowego tj.od 25 marca 2013) i jak wynika z info na
http://www.gsm.biz.pl/ u wielu jeśli nie u wszystkich: :gwiazdki:
,,jak wynika z relacji klientów abonamentowej oferty T-Mobile Blueconnect, od jakiegoś czasu operatorowi rozjechał się system billingowy i trudno polegać na tym, co wskazuje aplikacja i-BOA, względem tego, co jest zużywane przez klienta na bieżąco. Mało tego, wbrew wskazaniom wspomnianej aplikacji - klientom blokowana jest prędkość transmisji danych, zaś próba wyjaśnienia czegokolwiek w tradycyjnym BOA spełza na niczym. Na domiar złego - nikt nie potrafi sprecyzować, kiedy wszystko zostanie uregulowane, zaś na pytanie: jak dowiedzieć się, ile zużyto transmisji danych - konsultanci z rozbrajającą szczerością odpowiadają, że ... trzeba dzwonić do BOA, bo na systemie internetowym polegać nie można. Problem jednak w tym, że połączenie z konsultantem kosztuje, zaś operator o kodzie USSD, który weryfikowałby rzeczywistość, dotyczącą wykorzystanej transmisji danych - nie pomyślał. ... wstyd !,, :facepalm:

Czy ktoś na swoim koncie również zauważył opisywany problem? Jeśli tak to piszmy reklamacje i zgłoszenia do operatora bo nic z tym nie zrobią. Jednak w moim przypadku sytuacje ratuje aplikacja NetWorx licząca zużyty transfer(polecam ją bo dobrze liczy).
darekka
ODPOWIEDZ