LTE - dom
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
LTE - dom
Witam,
z uwagi na brak dostępności internetu kablowego jestem jakby zmuszony do rozpoczęcia korzystania z technologii LTE w domu jednorodzinnym. Internet LTE będzie służyć w domu jako podstawowy dostawca, nie będzie konieczności korzystania z niego mobilnie. Z uwagi na to, że jestem już klientem polsatu wybór padł na cyfrowy polsat.
Chciałbym stworzyć infrastrukturę w domu, która pokryje swoim zasięgiem (WiFi) dwa piętra, będzie możliwość podłączenia Voip (posiadam urządzenie Linksys) oraz nie będzie problemu z połączeniem (dobra jakość ).
W tym celu chciałbym zakupić antenę oraz router z modemem. Nie znam się dokładnie na antenach, w internecie można znaleźć wszystko - panelowe, dipol pojedyncze, podwójne itp. że już sam nie wiem która najbardziej się nadaje. Zależy mi na sprzęcie, który pochodzi trochę dłużej i będzie jak najmniej zawodny i uzależniony od warunków pogodowych.
Znajduję się w odległości 1.84 km lub 2.35 km od nadajników cyfrowego polsatu LTE1800 (P30182) - jestem w zasięgu LTE. Nie testowałem wcześniej internetu mobilnego w domu.
Proszę o podanie konfiguracji - antena, router (najlepiej z modemem) z mocnym zasięgiem WiFi, ewentualnie możliwość podłączenia dodatkowe urządzenia zwiększającego zasięg, ponieważ w domu są grube stropy i zasięg sieci GSM i Wifi jest bardzo słaby.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
z uwagi na brak dostępności internetu kablowego jestem jakby zmuszony do rozpoczęcia korzystania z technologii LTE w domu jednorodzinnym. Internet LTE będzie służyć w domu jako podstawowy dostawca, nie będzie konieczności korzystania z niego mobilnie. Z uwagi na to, że jestem już klientem polsatu wybór padł na cyfrowy polsat.
Chciałbym stworzyć infrastrukturę w domu, która pokryje swoim zasięgiem (WiFi) dwa piętra, będzie możliwość podłączenia Voip (posiadam urządzenie Linksys) oraz nie będzie problemu z połączeniem (dobra jakość ).