Nieprawidłowy limit
Moderator: Moderatorzy
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 2009-08-18, 20:52
- Lokalizacja: z miasta
Nieprawidłowy limit
Witam ostatnio przedłużyłem umowe z oragne , telefonicznie pani proponowała mi 45 GB na co ja sie zgodziłem , następnie przyszła umowa podpisana itd. Pierwszym błędem było że naliczyli mi 2 razy opłate miesięczną złożylem reklamacje przeprosili i oddali pieniądze , ale postanowiłem założyć konto orange online i okazało się że mam nie 45 gb a 30 gb limitu na miesiąc więc znowu złożyłem reklamację ale tym razem powiedzieli że limit jaki podali na umowie wynosił 30 gb nieprzyglądałem się umowie ponieważ uwierzyłem konsultance i zawarłem z nią umowę ustną 40 zł za 45 gb czy mogę się odwoływać do umowy ustnej czy finalizacja umowy jest ważniejsza ?
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 9567
- Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
- Lokalizacja: Nürnberg
Re: Nieprawidłowy limit
I myslisz ze jestes w stanie to udowodnic?dawwdd pisze:zawarłem z nią umowę ustną 40 zł za 45 gb
Nie pomagam na PW.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 2009-08-18, 20:52
- Lokalizacja: z miasta
Re: Nieprawidłowy limit
Rozmowy są nagrywane .
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 9567
- Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
- Lokalizacja: Nürnberg
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nieprawidłowy limit
I udostępniane na żądanie np. prokuratury, a nie po to, żeby Orange sobie samo strzelało w kolanodawwdd pisze:Rozmowy są nagrywane .

Niestety, obowiązuje podpisany papier. Jak chcesz możesz się odwoływać np. do UKE, ale to będzie trwało.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 9567
- Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
- Lokalizacja: Nürnberg
Re: Nieprawidłowy limit
O ile jeszcze beda. W co watpie - jeden pracownik produkuje w trakcie dniowki okolo 30 GB rozmow. Mozesz sie zastanowic jak dlugo takie rozmowy sa przechowywane. Pomijajac, ze w wiekszosci firm, tylko sie mowi "rozmowa jest nagrywana", po to zeby klient sie w miare normalnie zachowywal.Jo_gurt pisze:I udostępniane na żądanie np. prokuratury
Nie pomagam na PW.
- Jo_gurt
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 16330
- Rejestracja: 2007-11-16, 21:49
- Lokalizacja: Lublin
Re: Nieprawidłowy limit
A nawet często "może być nagrywana".key pisze:Pomijajac, ze w wiekszosci firm, tylko sie mowi "rozmowa jest nagrywana", po to zeby klient sie w miare normalnie zachowywal.
-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 9567
- Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
- Lokalizacja: Nürnberg
Re: Nieprawidłowy limit
Ci to w ogole nie nagrywajaJo_gurt pisze:A nawet często "może być nagrywana".

Nie pomagam na PW.
- Orange Ekspert
- Pracownik operatora
- Posty: 263
- Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Nieprawidłowy limit
Sprawdzałeś na umowie, jaki pakiet danych otrzymałeś w ramach przedłużenia umowy? Są to informacje wiążące. Jeśli oczekujesz jakieś dodatkowej weryfikacji tej sprawy to możesz złożyć odwołanie od decyzji działu reklamacji przesyłając je do BOK lub korzystając z formularza Pomoc Orange http://pomoc.orange.pl/ Przeanalizujemy ponownie takie zgłoszenie. W treści zgłoszenia możesz zaznaczyć, że chcesz, aby dział reklamacji odsłuchał również rozmowę.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 69
- Rejestracja: 2009-08-18, 20:52
- Lokalizacja: z miasta
Re: Nieprawidłowy limit
Szanowny Panie,
Odnosząc się do zgłoszenia dotyczącego oferty Propozycja informuję, iż sprawa została rozpatrzona pozytywnie.
Dziękujemy za zaufanie naszej firmie i przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Przeprowadzona analiza wykazała,
iż otrzymał Pan błędne informację na temat nowej oferty. Zważając na powyższe w dniu dzisiejszym zleciłem
aktywację dodatkowych pakietów danych na numerze ,....... Od dnia 16.01.2013 r. Pana konto będzie
doładowywane pakietem 43GB zgodnie z rozmową sprzedażową Doładowałem także Pana konto zaległym
pakietem 65 GB. W ramach rekompensaty kwota Pana kolejnej faktury zostanie obniżona o 15 zł.
Zachęcam również do korzystania z aplikacji Orange on-line na www.orange.pl. Strona Orange on-line udostępnia
szczegółowy wykaz połączeń do 6 miesięcy wstecz.
Miło mi, że mogłem być pomocny.
A jednak udało się i orange wyszło z twarzą w mych oczach.
Odnosząc się do zgłoszenia dotyczącego oferty Propozycja informuję, iż sprawa została rozpatrzona pozytywnie.
Dziękujemy za zaufanie naszej firmie i przepraszamy za zaistniałe niedogodności. Przeprowadzona analiza wykazała,
iż otrzymał Pan błędne informację na temat nowej oferty. Zważając na powyższe w dniu dzisiejszym zleciłem
aktywację dodatkowych pakietów danych na numerze ,....... Od dnia 16.01.2013 r. Pana konto będzie
doładowywane pakietem 43GB zgodnie z rozmową sprzedażową Doładowałem także Pana konto zaległym
pakietem 65 GB. W ramach rekompensaty kwota Pana kolejnej faktury zostanie obniżona o 15 zł.
Zachęcam również do korzystania z aplikacji Orange on-line na www.orange.pl. Strona Orange on-line udostępnia
szczegółowy wykaz połączeń do 6 miesięcy wstecz.
Miło mi, że mogłem być pomocny.
A jednak udało się i orange wyszło z twarzą w mych oczach.
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 143
- Rejestracja: 2012-12-04, 18:49
- Lokalizacja: PL
Re: Nieprawidłowy limit
No proszę, jednak nawet taki gigant potrafi się przyznać do błędu i rozwiązać sprawę po myśli klienta. Z drugiej strony

ciekawe czy konsultant, który de facto zapewnił ci lepszą ofertę zachował swoje stanowiskodawwdd pisze:Przeprowadzona analiza wykazała, iż otrzymał Pan błędne informację na temat nowej oferty

-
- *Mistrz bezprzewodowy*
- Posty: 9567
- Rejestracja: 2010-08-01, 18:30
- Lokalizacja: Nürnberg
Re: Nieprawidłowy limit
Pewnie tak. Wazne jest ile umow sprzedaje a nie 1 na 10000000 klientow ktory ma odwage reklamowac.Throu pisze: zachował swoje stanowisko
Nie pomagam na PW.