Problem z przedłużeniem umowy

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
DiilGang
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 348
Rejestracja: 2013-10-26, 17:28
Lokalizacja: okolice Łomży

Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: DiilGang »

Witam . Mój kolega chciałby przejść z Internetu Dla Firm CDMA na taryfę z 3G . Umowa kończy się 2 maja . Chcieliśmy już wynegocjować jakiś rabat w DUK, ale otrzymaliśmy informację, iż nie można zmigrować z CDMA na 3G . Powiedziałem, że jako indywidualny klient mogłem zmigrować, wtedy konsultant powiedział że się nie da i tyle . Proponował podpisanie nowej umowy, co automatycznie odetnie kolegę od rabatów . Czy wypowiedzenie umowy może pomóc w tej sprawie ? Ewentualnie do jakiej sieci mógłby się przenieść? Miejscowość to Choszczewo, gm.Piątnica . Kolega oczywiście może też wziąć umowę na firmę .

Dzięki za pomoc :) .
Huawei B315 - Orange LTE 2600 + Cybertech 17 dBi 2100 MHz
jackuss81
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 166
Rejestracja: 2013-11-07, 22:20
Lokalizacja: Łańcut

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: jackuss81 »

DiilGang pisze:Czy wypowiedzenie umowy może pomóc w tej sprawie ?
Oczywiście że pomoże. Niech Twój kolega jak najszybciej wysyła wypowiedzenie do orange. Twój Kolega rozmmawiał ze zwykłym BOK-iem a nie z DUK-iem. A oni tam mają standardowe promocje Orange dla firm.
Awatar użytkownika
DiilGang
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 348
Rejestracja: 2013-10-26, 17:28
Lokalizacja: okolice Łomży

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: DiilGang »

Czy kolega może już słać wypowiedzenie ? Może przy groźbie utraty klienta pojawi się opcja migracji . :hyhy:
Huawei B315 - Orange LTE 2600 + Cybertech 17 dBi 2100 MHz
jackuss81
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 166
Rejestracja: 2013-11-07, 22:20
Lokalizacja: Łańcut

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: jackuss81 »

DiilGang pisze:Czy kolega może już słać wypowiedzenie
Tak może
DiilGang pisze:Może przy groźbie utraty klienta pojawi się opcja migracji .
Na pewno się pojawi taka opcja w perspektywie utraty klienta.
Awatar użytkownika
DiilGang
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 348
Rejestracja: 2013-10-26, 17:28
Lokalizacja: okolice Łomży

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: DiilGang »

W takim razie pójdziemy z kolegą do Orange wypowiedzieć umowę z czasem zakończenia umowy . Przy okazji mam pytanie: ile mogę wywalczyć rabatu na abonament? W indywidualnych ofertach wiem, ale w biznesowych nie mam pojęcia .
Huawei B315 - Orange LTE 2600 + Cybertech 17 dBi 2100 MHz
jackuss81
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 166
Rejestracja: 2013-11-07, 22:20
Lokalizacja: Łańcut

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: jackuss81 »

DiilGang pisze:Przy okazji mam pytanie: ile mogę wywalczyć rabatu na abonament?
Tego nie wiem niestety.
Ostatnio zmieniony 2014-04-03, 17:10 przez jackuss81, łącznie zmieniany 1 raz.
arkoarek
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2008-01-20, 20:19
Lokalizacja: mazowsze

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: arkoarek »

u mnie Orange przyjął moje wypowiedzenie DUK wcale nie proponował żadnych wodotrysków i tak się rozstałem z Orange ale na krótko zaproponowali neostradę i po półtora miesiąca użerania się z raportami techników że się nie da w końcu dało się i teraz jadę na kablu
Awatar użytkownika
Mikele
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 265
Rejestracja: 2009-01-23, 09:52
Lokalizacja: Wrony (lubuskie)

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: Mikele »

Przynajmniej raz powinni do Ciebie zadzwonić jeżeli wysłałeś wypowiedzenie.

Jeżeli nie zadzwonią lub Ty nie zadzwonisz do nich to umowa wygaśnie
na koniec okresu rozliczeniowego.

Niestety ale ostatnio chyba coś się w Orange zmieniło, jeżeli otrzymają od Ciebie
wypowiedzenie to traktują to jako ostateczną decyzję i nie zadzwonią,
przynajmniej dzieje się tak u klientów biznesowych.

Osobiście się o tym przekonałem :nienie:
OBE 38GB (Dovado Tiny + E3276s-151 + konektor CRC9/FME + Tri-Lan 240 (12m) + Cybertech 17dBi 2100Mhz)
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: Orange Ekspert »

@ DiilGang w planach biznesowych Internet dla Firm Pro nie jest możliwe ze względów technicznych przedłużenie umowy z migracją do planów Business Everywhere. Twój kolega może kontynuować umowę na numerze jedynie w dotychczasowej ofercie lub może skorzystać z nowej aktywacji w aktualnych promocjach http://www.orange.pl/internet_mobilny_c ... ment.phtml
Awatar użytkownika
DiilGang
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 348
Rejestracja: 2013-10-26, 17:28
Lokalizacja: okolice Łomży

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: DiilGang »

Rozumiem, ale w planie dla indywidualnego klienta też niby się "nie dało", a jednak udało mi się zmigrować z OFP na Orange Free Net z dobrą ofertą . Kolega dostał oferty z Play i T-Mobile - mamy zasięg NetWorks!, więc z przeniesieniem do innej sieci nie będzie problemu . Jednakże chciałby on zostać w Orange, ponieważ są bardzo dobre transfery, sądzę, że w opcji utraty klienta pojawi się stosowna oferta .
Huawei B315 - Orange LTE 2600 + Cybertech 17 dBi 2100 MHz
Awatar użytkownika
Orange Ekspert
Pracownik operatora
Posty: 263
Rejestracja: 2012-05-31, 14:36
Lokalizacja: Warszawa

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: Orange Ekspert »

Zależy nam oczywiście na utrzymaniu Klienta w sieci, jednak na chwilę obecną nie mamy możliwości zaproponowania przedłużenia umowy z migracją do planu Business Everywhere. Ze względów technicznych nie będziemy mogli poprawnie podłączyć warunków oferty, co jest równoznaczne z brakiem możliwości świadczenia usługi telekomunikacyjnej.
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: ja.michal »

Nawet w ofertach dla klientów indywidualnych są problemy techniczne. Nie udało mi się przejść z Orange Free Day by Day na Orange Free Net pomimo usilnych prób. Ostatecznie mam nową umowę.
uroczysmyk
Początkujący użytkownik forum
Posty: 4
Rejestracja: 2014-02-13, 00:17
Lokalizacja: Iły

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: uroczysmyk »

Ja tez mialem problemy z migracja z OFP na OFN dla klienta indywidualnego przez internet. Udalo sie jak zadzwonil konsultant i powiedzial ze recznie przepchnie, a prob przez sklep internetowy mialem 3.
Awatar użytkownika
KoD997
Stały użytkownik forum
Posty: 114
Rejestracja: 2009-01-23, 22:08
Lokalizacja: Czerniewice

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: KoD997 »

No to mnie nie pocieszyliście. Mam internet Orange Freedom Pro dla firm z limitem 6GB za 61zł netto miesięcznie i miałem nadzieję poczekać do lipca aż w mojej okolicy pojawi się zasięg NetWorks. Czyli mam rozumieć, że nie mam po co czekać? Umowa kończy mi się za miesiąc.
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19871
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: matek451 »

Nie widzę problemu, na razie jeśli nie masz zasięgu 3G korzystaj z CDMA. Jeśli zasięg 3G NetWorks( skąd jesteś?) ma się pojawić u ciebie w lipcu to miesiąc wcześniej wypowiedz umowę. Ponieważ nie ma możliwości migracji na FreeNet( wg.@ Orange Eksperta) w Pakietach biznesowych i otrzymania dobrej oferty powiedz Orange do widzenia, ewidentnie maja klientów biznesowych w nosie, delikatnie mówiąc. Nie są jedynym operatorem korzystającym z NetWorks. W lipcu po modernizacji przejdź do T-Mobile. na dzień dzisiejszy mają dużo lepszą ofertę biznesową niż Orange. Za 54 zł netto będziesz miał 30GB i darmowe noce 0-9 bez limitu.Lub za 90 zł netto 100GB+ darmowe noce bez limitu. Do tego weźmiesz sprzęt. Mam nadzieję, że T-Mobile za 3 m-ce będzie już oferował modemy/routery z HSPA+DC i LTE. To samo radzę innym, którym Orane odmawia migracji w ofertach biznesowych. Wbrew temu co twierdzi Ekspert Orange nie dba o nich i chce ich doić swoich stałych użytkowników. Zapominają, że nikt z nas nie jest niewolnikiem a konkurencji nie brakuje. A wystarczyło biznesowych potraktować jak prywatnych :ok:
Awatar użytkownika
KoD997
Stały użytkownik forum
Posty: 114
Rejestracja: 2009-01-23, 22:08
Lokalizacja: Czerniewice

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: KoD997 »

Mieszkam w miejscowości Dzielnica, gmina Czerniewice. Dostałem informację na profilu Facebook Orange, że właśnie w okolicach lipca ma pojawić się lepszy zasięg. A teraz CDMA działa naprawdę słabo, ok 300kbps. 6GB rzadko kiedy wystarcza do końca miesiąca.
Awatar użytkownika
DiilGang
Specjalista bezprzewodowy-senior
Posty: 348
Rejestracja: 2013-10-26, 17:28
Lokalizacja: okolice Łomży

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: DiilGang »

@matek451

Ostatnio sprawdzałem broszurkę T-Mobile dla biznesu i tam był Huawei E3276, ale bez podpisu obsługi LTE . Swoją drogą w jednym ich salonie miałem śmieszną sytuację : konsultant twierdził, że HSPA + DC jest tylko w 7 miastach a o NetWorkS! nawet nie słyszał . To jest normalnie żenada, takich podstawowych informacji nie znać .
Huawei B315 - Orange LTE 2600 + Cybertech 17 dBi 2100 MHz
matek451
Guru bezprzewodowy
Posty: 19871
Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
Lokalizacja: Łódź

Re: Problem z przedłużeniem umowy

Post autor: matek451 »

Łódzkie jest na początku modernizacji NetWorks więc pewnie w lipcu dotrze do Ciebie. Na dzień dzisiejszy jesteś w zasięgu 3G Play i Plus/CP. Od lipca będziesz miał T-Mobile i Orange. Teraz możesz przejść do Play. W tej chwili możesz mieć promocyjnie za 36,99 zł netto 20GB+ noce 1-8 bez limitu za darmo lub za 54,99 28GB+noce . W umowie ze sprzętem na 2 lata. Do tego 20GB router ZTE MF28D za 119 zł netto lub za 39 zł (28GB). Z zasięgiem nie powinieneś mieć problemu. Najbliższy BTS UMTS900 Play jest w Czerniewicach. Oferta Plusa/ CP od dziś niewarta uwagi. Jeśli nie chcesz czekać na NetWorks i T-Mobile bierz Play. Nie chcą cię w Orange to pora się pożegnać z tym ich CDMA i operatorem.
ODPOWIEDZ