Jaki internet w mojej miejscowości??

[Reklama] Telefony satelitarne wszystkich sieci Thuraya, Iridium, Inmarsat https://ts2.shop/pl/3-telefony-satelitarne

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
punto03
Stały użytkownik forum

Jaki internet w mojej miejscowości??

Post autor: punto03 »

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,jako że jestem nowy na forum chciałbym się przywitać:) mam problem odnośnie wyboru internetu ,żaden internet po kablu ani radiowy nie wchodzi w grę-brak możliwości technicznych
zostaje mi tylko internet z jakiejś sieci tylko jaki?
moje wymagania nie są duże gdyż zadowoliła by mnie prędkość stała 2-3 Mb/s
nie znam się za bardzo na tych nadajnikach więc proszę o pomoc w wyborze sieci i oferty
moja lokalizacja Peresołowice 22-550 Werbkowice woj Lubelskie
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc:)
Ostatnio zmieniony 2014-10-19, 07:26 przez punto03, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Re: Jaki internet w mojej miejscowości??

Post autor: wojteks »

punto03 pisze:zadowoliła by mnie prędkość stała 2-3 mb/s
Żadna sieć nie gwarantuje prędkości.
Nie pomagam na PW!
punto03
Stały użytkownik forum

Zgadza się ale co jest najrozsądniejsze w moim wypadku?:)
matek451
Guru bezprzewodowy

Post autor: matek451 »