który router do zestawienia połączenia z modemem LTE
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
który router do zestawienia połączenia z modemem LTE
Witam
Nie mam doświadczenia w temacie, jestem trochę zielony a tego co się doczytałem mogą być z taką konfiguracją niemałe problemy, ze spadkiem transferu włącznie.
Mam zamiar nabyć e3272 albo e3372 do korzystania przez router.
Moje pytanie, jaka jest różnica w zestawieniu ww modemu z TP-Link TL-MR3420 oraz z TP-Link TL-WDR3600
Z tego co widzę to są zupełnie inne urządzenia. MR3420 rozumiem. Tam jest usb pod modem LTE/3g. Zakładam że jest na Linuxie albo czymś innym i modem tam się jakoś instaluje. WDR3600 natomiast ma usb uniwersalne i w specyfikacji nie ma mowy o funkcji obsługi modemu 3g. Jednak z tego co się doczytałem na WDR3600 też można jakoś to konfigurować a połączenie jest bardziej stabilne.
Zauważyłem też ze ten e3372 sprawia mniej problemów w konfiguracji i ma lepsze osiągi.
Co więc polecacie?
Nie mam doświadczenia w temacie, jestem trochę zielony a tego co się doczytałem mogą być z taką konfiguracją niemałe problemy, ze spadkiem transferu włącznie.
Mam zamiar nabyć e3272 albo e3372 do korzystania przez router.
Moje pytanie, jaka jest różnica w zestawieniu ww modemu z TP-Link TL-MR3420 oraz z TP-Link TL-WDR3600
Z tego co widzę to są zupełnie inne urządzenia. MR3420 rozumiem. Tam jest usb pod modem LTE/3g. Zakładam że jest na Linuxie albo czymś innym i modem tam się jakoś instaluje. WDR3600 natomiast ma usb uniwersalne i w specyfikacji nie ma mowy o funkcji obsługi modemu 3g. Jednak z tego co się doczytałem na WDR3600 też można jakoś to konfigurować a połączenie jest bardziej stabilne.
Zauważyłem też ze ten e3372 sprawia mniej problemów w konfiguracji i ma lepsze osiągi.
Co więc polecacie?
-
Re: który router do zestawienia połączenia z modemem LTE