Wybór operatora i sprzętu do odbioru LTE
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Wybór operatora i sprzętu do odbioru LTE
Witam na wstępie napiszę ze nie znam się na nowinkach technicznych
Internet będzie wykorzystywany do przeglądania stron oglądania filmów i zabawy dla dzieci 12-16lat ,opłaty rachunków
Od niedawna zamieszkaliśmy z rodziną w Dobrzyniewie Dużym pod Białymstokiem nie ma możliwości doprowadzenia internetu z tak zwanego kabla ,więc rozważam zakup mobilnego LTE
Najbliższy nadajnik według mapy BTSearch znajduje się około 1km od mojego domu jest to nadajnik Plusa ,następni operatorzy są w obrębie 5km
Więc chyba będę zmierzał w kierunku Plusa
Co musiał bym zakupić by idealnie odbierać sygnał LTE i nie było z tym problemów
Jaki router ? czy potrzebna antena zewnętrzna ? co mam dokupić by idealnie odbierać sygnał w domu ?
Czy routery które oferują operatorzy są dobre, czy lepiej samemu coś dokupić i skomponować ?
Co myślicie o wyborze innego operatora który mam oddalone nadajniki ?
Czy Plus i Cyfrowy Polsat to samo ?
Jaka teraz jest według was najkorzystniejsza oferta na rynku, bo mam już mętlik w głowie po odwiedzinach w kilku salonach
Internet będzie wykorzystywany do przeglądania stron oglądania filmów i zabawy dla dzieci 12-16lat ,opłaty rachunków
Od niedawna zamieszkaliśmy z rodziną w Dobrzyniewie Dużym pod Białymstokiem nie ma możliwości doprowadzenia internetu z tak zwanego kabla ,więc rozważam zakup mobilnego LTE
Najbliższy nadajnik według mapy BTSearch znajduje się około 1km od mojego domu jest to nadajnik Plusa ,następni operatorzy są w obrębie 5km
Więc chyba będę zmierzał w kierunku Plusa
Co musiał bym zakupić by idealnie odbierać sygnał LTE i nie było z tym problemów
Jaki router ? czy potrzebna antena zewnętrzna ? co mam dokupić by idealnie odbierać sygnał w domu ?
Czy routery które oferują operatorzy są dobre, czy lepiej samemu coś dokupić i skomponować ?
Co myślicie o wyborze innego operatora który mam oddalone nadajniki ?