Huawei B593s-22 - problem z LTE w RedBullMobile - gubi sim

Kwestie techniczne, konfiguracja i rozwiązywanie problemów z modemami GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA).

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
lolek_PO
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-19, 18:31
Lokalizacja: Poznań

Huawei B593s-22 - problem z LTE w RedBullMobile - gubi sim

Post autor: lolek_PO »

Witam wszystkich,

Prosiłbym o pomoc bardziej kumatych :)
Otóż rozchodzi się o to, że router po włożeniu sima z RedBullM jeśli już zaskoczy to po jakimś czasie (nie zauważyłem żadnej reguły - raz po 5 min, raz po kilku h) po prostu przestaje widzieć sim - dioda robi się fioletowa, net się rozłącza i po zalogowaniu przez www pokazuje komunikat "No USIM card found". Po restarcie czasami złapie znów połączenie a często jest dioda czerwona i nie chce się połączyć...

Nie będzie to raczej problem z zasięgiem LTE bo działać działa, prędkości nawet całkiem spoko, tyle że rozłączą i gubi sim.

Router jest od CP, firmware zaktualizowałem do V200R001B236D30SP00C00.
Najpierw myślałem że to sam router jest uwalony ale przetestowałem go zarówno na lycamobile jak i aero2 i nic takiego się nie zdarzało - aero2 wiadomo co godzinę samo się rozłączało ale ani na tym ani na lyce nie było opcji żeby zgubił sim.

Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną?
dexter18

Re: Huawei B593s-22 - problem z LTE w RedBullMobile - gubi sim

Post autor: dexter18 »

Może wadliwa karta SIM ?
lolek_PO
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2015-01-19, 18:31
Lokalizacja: Poznań

Re: Huawei B593s-22 - problem z LTE w RedBullMobile - gubi sim

Post autor: lolek_PO »

Też mi to przeszło przez myśl, z ciekawości wrzuciłem sima do starej Nokii E52 i działała cały czas, zostawiłem ją na jakieś 3 dni i nie zauważyłem żadnego rozłączania.
Czy jak podejdę to Play'a to wymienią mi sima z RBM z zachowaniem środków na koncie? Naliczają coś za to?
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*
Posty: 22036
Rejestracja: 2006-08-14, 17:59
Lokalizacja: Polska

Re: Huawei B593s-22 - problem z LTE w RedBullMobile - gubi sim

Post autor: ja.michal »

Wymiana SIM powinna być darmowa. Środki i usługi oczywiście zostaną na koncie bo konto pozostaje to samo, wymieniasz tylko SIM.
ODPOWIEDZ