Zobacz jak sieć Play traktuje swoich klientów. W oficjalnej korespondencji z BOK Play zaprezentowano procedurę "sprawdzania właściwości" smartfonów przez jednych klientów, następnie zacieranie śladów przeszłości urządzeń przez obsługę salonów sprzedaży i przedstawianie w ofertach tych samych smartfonów jako fabrycznie nowe innym klientom. Mam nadzieję, że opisana w linku sytuacja pomoże podjąć decyzję kolejnym potencjalnym klientom sieci Play.
Cały artykuł Play. Mamy dla Pana ofertę w sieci Play - NIE, STANOWCZO DZIĘKUJĘ pod adresem http://play-problem.pl
Polityka sieci Play.
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-11-15, 11:29
-
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 19874
- Rejestracja: 2012-09-01, 18:14
- Lokalizacja: Łódź
Re: Polityka sieci Play.
Widzę, że im nie odpuszczasz i cenzurują cię jak mogą. Na ich Forum szybko ci usunęli temat. Sam dałem odnośnik do twojej domeny i też szybko ocenzurowali.Ciekawe jak zareagują na te odstąpienia od umowy, które im posłałeś. Powodzenia.
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2015-11-15, 11:29
Re: Polityka sieci Play.
No niestety, jestem baaaaardzo wyrozumiałym człowiekiem i z różnymi wpadkami miałem do czynienia ale jak mi tak ktoś boleśnie nadepnie na odcisk jak Play to nie popuszczam... obecnie pozycjonuje tą domenę w google jest już dość dobrze... mój cel to 2gie miejsce, zaraz po play.pl - zajmuję się tym profesjonalnie, więc to nie są tylko puste słowa na wiatr...matek451 pisze:Widzę, że im nie odpuszczasz i cenzurują cię jak mogą. Na ich Forum szybko ci usunęli temat. Sam dałem odnośnik do twojej domeny i też szybko ocenzurowali.Ciekawe jak zareagują na te odstąpienia od umowy, które im posłałeś. Powodzenia.
co do odstąpienia to raczej nie tak to wygląda - gdybym wypowiedział musiałbym zapłacić karę umowną, ale ja w dniu 14.10 uchyliłem się od skutków prawnych oświadczenia woli złożonego w wyniku błędu a w następstwie tego dałem im wypowiedzenie "starej" umowy z ostatnim dniem ja jaki została zawarta.
Mówiąc prościej: nowa umowa została przeze mnie podpisana w wyniku błędu i pod wpływem działania konsultanta z premedytacją - wiedział że jest telefon używany a mi o tym nie powiedział. a gdyby tak było to bym umowy nie podpisał...
pomimo iż nie mają podstaw prawnych olać mojego oświadczenia bo z chwilą złożenia już mnie nic z nimi nie łączy to przyjęli je jako zgłoszenie reklamacyjne... i nawet na to nie odpowiedzieli - odpowiedzieli na jedno z 20 innych moich zgłoszeń które zostało otwarte 9.10. i dopisali sobie numer tego zgłoszenia z 15.10 które otwarli po złożeniu oświadczenia 14.10 - żadna z kwestii z 14.10 nie została przez nich w tym piśmie poruszona...