PROZBA jakie urzadzenia potrzebne do stacji radiowej

Sieci bezprzewodowe w technologii 2.4 GHz i 5 GHz oraz usługi polskich operatorów WiFi / Wi-Max / HiperLAN, dyskusje o routerach.
Reklama: Szukasz dostawcy internetu? Sprawdź https://isp.today/pl/ ogólnoświatowy katalog dostawców internetu.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
martiner
Początkujący użytkownik forum

PROZBA jakie urzadzenia potrzebne do stacji radiowej

Post autor: martiner »

Witam Wszytskisz Szpeców. Mam Wielka proźbe do was , chcialem zaznaczyc ze jestem zielony w tych sprawach. Wiec tak, mieszkam na wsi i wraz ze swoimi kolegami chcemy zalozyc DSL , zalezy nam na dobrej predkosci naszego łacza i zamowilismy : DSL 15000 (15360 kbit/s / 800 kbit/s) mam na przyjsc modem z rozszezona funkcjonalnoscia : 4 porty Ethernet Funkcjonalność routera WLAN. I teraz tak chce zalozyc tak zwana stacje nadawcza u Siebie w domu zeby udostepnic internet kolegom. Tylko teraz jak to zrobić, co trzeb akupić jaki sprzet zeby udostepnic to droga radiową. zaznaczam z posiadam maszt po CB radiu. jak mozna go wykozystac, Prosilbym specjalistow i ludzi co sie orientuja na ten temat co musze kupic jak to podlaczyc itp. Bardzo prosze o pomoc, Oczekuje na modem i chcialbym wczesniej zakupic odpowiedni sprzet PROSZE POMORZCIE ( jak to polaczyc , prosze o mniej wiecej jakis schemat )
Awatar użytkownika
MaxFM
Stary wyga bezprzewodowy

Re: PROZBA jakie urzadzenia potrzebne do stacji radiowej

Post autor: MaxFM »

A na jaka odległość ma to być i ilu będzie klientów? czy dookoła Ciebie czy tylko w jednym kierunku?
ikw
Specjalista bezprzewodowy-junior

Post autor: ikw »

tak jak kolega max...tylko ja sie moze inaczej wypowiem.
jak to ma byc komercyjne... to na tym forum ...i chyba na zadnym innym nie znajdziesz odpowiedzi - jak to zrobic ze schematami.
Pozatym musicie miec calkiem niezla centrale jak na wies bo 15 megowy dsl to calkiem nie czesta mozliwosc.