Jak to jest z tym połączeniem?

Pozostałe zagadnienia (sprzętowe i programowe), które nie pasują do powyższych kategorii np. optymalizacja łącza, liczniki danych, bezpieczeństwo w sieci, informacje podstawowe.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Tina
Początkujący użytkownik forum

Jak to jest z tym połączeniem?

Post autor: Tina »

Mam nadzieję, że trafiłam na dobre forum i dobry dział. ;) Jestem laikiem, nie mogłam znaleźć odpowiedzi w Internecie, więc proszę o pomoc.

Mam nielimitowany Internet w telefonie. Używam aplikacji WhatsApp. Chciałabym zadzwonić do znajomej, z Polski do Anglii. Do tej pory używałam Wi-Fi, teraz chciałabym LTE. Stąd pytanie: czy za zadzwonienie na WhatsApp z Polski za granicę naliczane są dodatkowe opłaty? Spotykałam się ze zbieżnymi opiniami.

Z góry dziękuję za pomoc! :)
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Re: Jak to jest z tym połączeniem?

Post autor: wojteks »

Jeżeli przez WiFi działa bezpłatnie to tak samo będzie przez LTE, jeżeli przeglądasz strony po LTE to tego typu aplikacja działa tak samo.
Nie pomagam na PW!
Tina
Początkujący użytkownik forum

Post autor: Tina »

Dzięki za odpowiedź! :) LTE mam bez limitu, więc cieszę się, że nie będzie dodatkowych kosztów. Po prostu zbito mnie z tropu mówieniem o roamingu za granicę, ze względu na to, że WhatsApp jest połączony z numerem telefonu.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Post autor: wojteks »

Nie znam tej aplikacji ale jeżeli po WiFi nie było dodatkowych kosztów to po LTE też nie będzie.
Nie pomagam na PW!
ja.michal
*Mistrz bezprzewodowy*

Post autor: ja.michal »

Spokojnie, aplikacja "zjada" standardowe dane i nic więcej. Tylko pojawiła się u ciebie mała nieścisłość. Pisząc o roamingu za granicą czyli korzystając np. w Niemczech, oczywiście, że będą naliczane opłaty zgodne z cennikiem, ale za transmisję danych. Pisząc o dzwonieniu przez WhatsApp z Polski, gdzie masz wliczony internet w swoją ofertę, to oczywiście nie będą doliczane dodatkowe opłaty.