Jaką antenę wybrać?
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Jaką antenę wybrać?
Witam. Na wstępie powiem, że jestem "zielony" jeśli chodzi o te tematy, dlatego proszę o doradzenie. Sprawa wygląda tak: do tej pory byłem użytkownikiem internetu radiowego, ponieważ w mojej miejscowości(Różyca, Główna 6, gmina Koluszki 51,43,52N; 19,47,17E) to było najrozsądniejsze rozwiązanie. Niestety firma, która mi świadczyła usługi podobno padła, a ja zostałem bez alternatywy. Dlatego jedynym wyjściem jest internet mobilny. U mnie w domu zasięg mam słaby; jedna bądź dwie kreski natomiast na dachu(budynek dwukondygnacyjny) udaje mi się złapać LTE w T-Mobile pełny zasięg, a w Orange 4 kreski. Z tego też względu będę chciał dokupić antenę, tylko problem jest taki, że będę potrzebował do niej z 15-20m kabla, ponieważ tylko parter jest zamieszkały i tylko tam mam kontakty. Jaką więc antenę wybrać i jaki konektor bym przy założeniu 20m miał najmniejsze straty. No i jaki router najlepszy proponowany albo przez Orange albo przez T-mobile? Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
-
- Guru bezprzewodowy
Re: Jaką antenę wybrać?
Orange i T-mobile korzystają z sieci LTE1800NetWorks. BTS-y w Gałkowie duzym i przy kolejowej 1 w Koluszkach. antena dual LTE 1800MHz z Cybertecha, Sorensena. Oferta z Orange czyli Innernet LTE dla domu za 59,90. 150GB z pełna prędkością potem 1Mb/s w strefie domowej +60GB poza nią, noce 0-8 poza limitem, dwie karty SIM. ze sprzetu MF283+ i tablet Lenovo TAB2A8 za 99 zł. Oferta bez konkurencji. Jak ma być bez abonamentu to LTE w Play. RBM na kartę z usługą Darmowy internet LTE bez limitu za kilka z/m-c. Sprzęt kupujesz sam.W Koluszkach dziala LTE1800, LTE2100 . antena jak do Orange.
-
a jaką stratę będę miał na kablu 20metrowym?
-
- Guru bezprzewodowy