Jestem nieszczęśliwym posiadaczem internetu mobilnego od cyfrowego polsatu.
Nieszczęśliwym? Tak, już Wam tłumaczę dlaczego.
Ogólnie problem z internetem zaczął się kilka miesięcy temu gdy odsprzedane stary tartak wraz z jego terenem na którym stała wieża BTS.
Wieża szybko została zdemontowana i wkrótce rozebrana. Zostałem bez zasięgu LTE oraz nawet telefonicznego

Potem CP obiecało że zbudują nowy nadajnik w określonej lokalizacji tymczasem założą zastępczą antenę na pobliskiej wieży Orange. Owszem, zasięg wrócił na telefony ale dla routera szukanie zasięgu to i tak katorga. Mam do "zastępczego nadajnika" niecały kilometr ale i tak router nie łapie od niego zasięgu co jest uporczywe... Internet rozłącza mnie się średnio 20 razy dziennie, znika na kilka minut (router szuka na nowo sygnału) po czym wraca na kilka minut i znowu rozłącza... Czasami jest lepiej, czasami gorzej, potrafi działać kilka godzin bez przerwy a nawet potrafi rozłączać się co minutę, znikać na kilka minut i tak w kółko przez co zostaję bez zasięgu. Moim pytaniem jest czy mogę coś zrobić w kwestii posiadanie zasięgu ponieważ CP kompletnie mnie olewa jak i mieszkańców mojej wsi i lekceważy problem mówiąc że zbudują nadajnik (W co nawet nie wierzą panie w pobliskim salonie CP).
Posiadam zestaw IDU-200, ODU-200 od CP.
Pakiet LTE 70GB.
Lokalizacja: Świętno, Wielkopolskie
Pozdrawiam, Szymon
