Witam
Przy próbie polączenia w trybie UMTS (3G) dostaje kod błędu 282 i nie łączy z siecią T mobile.
Dział techniczny twierdzi że po ich stronie wszystko ok. Do tej pory nie było problemu. Inne pasma działają, Jakieś pomysły co to może być?
Dzięki
Bład 282 podczas połączenia z UMTS T-Mobile
Moderator: Moderatorzy
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
- Lokalizacja: Lublin
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 2016-08-16, 05:23
Re: Bład 282 podczas połączenia z UMTS T-Mobile
Mam to samo od 23 sierpnia nie mogę się połączyć z 3G. Karta od nju działa, więc jestem pewny, że urządzenie jest sprawne. Po zgłoszeniu, oddzwonił konsultant, który twierdził że nie mają żadnego wpływu ani podglądu na 3g, mogą jedynie monitorować lte.
Niby zrestartował kartę ale to nic nie pomogło. Być może mnie zablokowali bo cały czas siedziałem na 3g.
Może trzeba wymienić kartę sim.
Tak czy siak, zamierzam napisać reklamacje.
Moje urządzenie to B529s-23a. Internet domowy 20 Mb.
Niby zrestartował kartę ale to nic nie pomogło. Być może mnie zablokowali bo cały czas siedziałem na 3g.
Może trzeba wymienić kartę sim.
Tak czy siak, zamierzam napisać reklamacje.
Moje urządzenie to B529s-23a. Internet domowy 20 Mb.
-
- Specjalista bezprzewodowy-senior
- Posty: 442
- Rejestracja: 2014-04-24, 08:42
- Lokalizacja: Lublin
Re: Bład 282 podczas połączenia z UMTS T-Mobile
Dokładnie jak u mnie , też od 23 sierpnia. W moim przypadku dział techniczny coś sprawdził i odpisali że 3g działa.tomasz100 pisze:Mam to samo od 23 sierpnia nie mogę się połączyć z 3G. Karta od nju działa, więc jestem pewny, że urządzenie jest sprawne. Po zgłoszeniu, oddzwonił konsultant, który twierdził że nie mają żadnego wpływu ani podglądu na 3g, mogą jedynie monitorować lte.
Niby zrestartował kartę ale to nic nie pomogło. Być może mnie zablokowali bo cały czas siedziałem na 3g.
Może trzeba wymienić kartę sim.
Tak czy siak, zamierzam napisać reklamacje.
Moje urządzenie to B529s-23a. Internet domowy 20 Mb.