Problem z iPlus - pomocy!

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
magdalena
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2007-01-12, 18:29

Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: magdalena »

Witam,
mam pytanie - co może być przyczyną problemu z połączeniem w iPlus? Przy próbie połaczenia ukazuje się komunikat " zdalny komputer nie odpowiada", tak jest od dziś rana. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, wczoraj internet normalnie działał. Czy może to być awaria u operatora czy raczej coś innego?
Próbowałam się skontaktować mailowo z operatorem ale niestety odpowiedzi nie dostałam.
Serdecznie prosze o pomoc i z góry dziękuję.
MIG
Użytkownik forum
Posty: 38
Rejestracja: 2006-04-12, 10:47

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: MIG »

Awaria u operatora miałem kiedyś coś takiego trwało to 24h.
Motorola V235+ATK10=230kbps
magdalena
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2007-01-12, 18:29

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: magdalena »

Mam nadzieje, że tak jest i w moim przypadku :wink:
Awatar użytkownika
klisza
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 199
Rejestracja: 2005-12-18, 21:28
Lokalizacja: Legnica

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: klisza »

Zadzwoń pod 601-101-101. To jest numer do obsługi technicznej iPlus. Jest darmowy dla wszystkich abonentów Plusa.
- iPlus - Motorola v235 Rz?dzi - Firefox -
fuhmen
Stały użytkownik forum
Posty: 62
Rejestracja: 2006-03-02, 16:12

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: fuhmen »

rachunek zapłacony?
iPlus -MotorolaV235
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: Sundance_kid »

A próbowałaś włączyć i wyłączyć modem?
magdalena
Początkujący użytkownik forum
Posty: 3
Rejestracja: 2007-01-12, 18:29

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: magdalena »

Niestety, dziś nic się nie zmieniło. Włączenie i wyłączenie modemu nic nie dało, rachunek jest zapłacony oczywiście :wink:
Za chwilę mój facet (bo to właściwie jego problem jest) będzie dzwonił do obsługi technicznej. Mam nadzieję, że dziś problem zostanie rozwiązany bo już mnie szlag trafia... :?

EDIT: No i wszystko już jasne - iPlus ma awarię... podobno ma trwać do wtorku
:cry:
Awatar użytkownika
Sundance_kid
Guru bezprzewodowy
Posty: 5361
Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
Lokalizacja: Bratoszewice

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: Sundance_kid »

Zostaje Ci tylko odzyskanie pieniędzy za niewykorzystane dni
Awatar użytkownika
Artur_prezes
Specjalista bezprzewodowy-junior
Posty: 257
Rejestracja: 2006-12-17, 23:10
Lokalizacja: Ireland

Re: Problem z iPlus - pomocy!

Post autor: Artur_prezes »

iPlus nie odpisuje na maile?? U mnie jeszcze takiej sytuacji nie było, za każdym razem gdy napisze maila to oni odpisują w tym samym dniu. Na jaki adres pisałaś??
CLEARW'RE
Broadband
ODPOWIEDZ