Problem z iPlus - pomocy!
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:29
Problem z iPlus - pomocy!
Witam,
mam pytanie - co może być przyczyną problemu z połączeniem w iPlus? Przy próbie połaczenia ukazuje się komunikat " zdalny komputer nie odpowiada", tak jest od dziś rana. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, wczoraj internet normalnie działał. Czy może to być awaria u operatora czy raczej coś innego?
Próbowałam się skontaktować mailowo z operatorem ale niestety odpowiedzi nie dostałam.
Serdecznie prosze o pomoc i z góry dziękuję.
mam pytanie - co może być przyczyną problemu z połączeniem w iPlus? Przy próbie połaczenia ukazuje się komunikat " zdalny komputer nie odpowiada", tak jest od dziś rana. Nic nie było zmieniane w ustawieniach, wczoraj internet normalnie działał. Czy może to być awaria u operatora czy raczej coś innego?
Próbowałam się skontaktować mailowo z operatorem ale niestety odpowiedzi nie dostałam.
Serdecznie prosze o pomoc i z góry dziękuję.
-
- Użytkownik forum
- Posty: 38
- Rejestracja: 2006-04-12, 10:47
Re: Problem z iPlus - pomocy!
Awaria u operatora miałem kiedyś coś takiego trwało to 24h.
Motorola V235+ATK10=230kbps
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:29
Re: Problem z iPlus - pomocy!
Mam nadzieje, że tak jest i w moim przypadku 

- klisza
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 199
- Rejestracja: 2005-12-18, 21:28
- Lokalizacja: Legnica
Re: Problem z iPlus - pomocy!
Zadzwoń pod 601-101-101. To jest numer do obsługi technicznej iPlus. Jest darmowy dla wszystkich abonentów Plusa.
- iPlus - Motorola v235 Rz?dzi - Firefox -
-
- Stały użytkownik forum
- Posty: 62
- Rejestracja: 2006-03-02, 16:12
- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Problem z iPlus - pomocy!
A próbowałaś włączyć i wyłączyć modem?
-
- Początkujący użytkownik forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-01-12, 18:29
Re: Problem z iPlus - pomocy!
Niestety, dziś nic się nie zmieniło. Włączenie i wyłączenie modemu nic nie dało, rachunek jest zapłacony oczywiście
Za chwilę mój facet (bo to właściwie jego problem jest) będzie dzwonił do obsługi technicznej. Mam nadzieję, że dziś problem zostanie rozwiązany bo już mnie szlag trafia...
EDIT: No i wszystko już jasne - iPlus ma awarię... podobno ma trwać do wtorku


Za chwilę mój facet (bo to właściwie jego problem jest) będzie dzwonił do obsługi technicznej. Mam nadzieję, że dziś problem zostanie rozwiązany bo już mnie szlag trafia...

EDIT: No i wszystko już jasne - iPlus ma awarię... podobno ma trwać do wtorku

- Sundance_kid
- Guru bezprzewodowy
- Posty: 5361
- Rejestracja: 2006-02-20, 22:13
- Lokalizacja: Bratoszewice
Re: Problem z iPlus - pomocy!
Zostaje Ci tylko odzyskanie pieniędzy za niewykorzystane dni
- Artur_prezes
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 257
- Rejestracja: 2006-12-17, 23:10
- Lokalizacja: Ireland
Re: Problem z iPlus - pomocy!
iPlus nie odpisuje na maile?? U mnie jeszcze takiej sytuacji nie było, za każdym razem gdy napisze maila to oni odpisują w tym samym dniu. Na jaki adres pisałaś??
CLEARW'RE
Broadband
Broadband