Jakiś czas temu kupiłem w Playu zestaw Netbox z routerem i anteną zewnętrzną o oznaczeniu ZTE WF830
Do zakupionego zestawu miałem zapewniony darmowy montaż,Pan monter po przyjechaniu do mnie poinformował mnie,że masz jest oddalony ode mnie o 400 metrów i że zasięg będzie idealny,zamontował antenę,skierował na ten maszt i zaczęły się kłopoty...
Dioda od zasięgu na routerze pokazywała raz pełny zasięg,raz w ogóle,innym razem w ogóle.Połączenie z internetem zrywało się co chwile...
Monter stwierdził,że uszkodzona jest karta sim. Play przysłał mi nową kartę,zamontowałem ją wczoraj i niestety problem był dokładnie ten sam.
Dzisiaj rano sprawdziłem na stronie https://mapabts.pl/ którą znalazłem w google,że nadajnik który jest koło mnie rzekomo nie obsługuje Playa...
Wszedłem na drabinę i przekręciłem antenę na maszt który według wyżej wymienionej mapy jest najbliżej czyli maszt w Żółwinie który jest oddalony ode mnie o 4Km i.... Nareszcie sygnał się ustabilizował,na routerze pojawiła się jedna kreska zasięgu i połączyłem się z internetem.
Na mapie BTSów którą znalazłem tutaj na forum,czyli http://btsearch.pl/ maszt który stoi koło mnie koło domu jest oznaczony jako maszt który obsługuje Playa... Mimo to kiedy skieruje na niego antenę,połączenie z internetem jest niemożliwe a dioda od zasięgu żyje swoim życiem.
Dołączam mapę z zaznaczonym moim miejscem zamieszkania i tymi nieszczęsnymi masztami.
Będę wdzięczny za pomoc i rozwiązanie problemu.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia

https://imagizer.imageshack.com/img924/464/R5T7xm.jpg