Mam Internet LTE od T-mobile "Domowy do 60 MB/S", którego umowa przeszła już na czas nieokreślony.
Od około 2 tygodni Internet spowolnił do tego stopnia, że praktycznie nie da się z niego korzystać w ciągu większości dnia tak od ok. 10 rano do północy. Filmy z YT potrafią zacinać nawet w 144 p, strona internetowa potrafi ładować się nawet 2 minuty. Nawet opóźnienia czasem bez jakiegokolwiek większego obciążenia (<10 kb/s) wynoszą ponad 800 ms. Wcześniej działał na poziomie tych stabilnych 10 mb/s a w nocy rozpędzał się do maxa (60 mb/s), a teraz cóż wyniki przedstawię poniżej. Ruter stoi niezmiennie od 2 lat w tym samym miejscu i łączy się z BTSem oddalonym o 1km.
Zgłosiłem problem do działu technicznego T-mobile, ale odpisali, że na danym nadajniku nie ma przeciążeń i sieć działa poprawnie (ew. przeciążenia mogą występować sporadycznie). Lejka też nie mam.
Pomiary:

1800+2600: DL 1,15 / UP 26,6
800: DL 0,02 / UP 3,21
1800: DL 1,18 / UP 4,21
2600: DL 1,82 / UP 23,9
Pomiary od Plusa, tylko, że w tel. komórkowym i najbliższy BTS mają w tym samym miejscu, na tym samym kominie: DL 62,5 / UP 1,78
Byłbym wdzięczny o rady w jaki sposób rozwiązać ten problem.