Spadki z 50 mbit do 0,5 mbit - zmiana routera?
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Spadki z 50 mbit do 0,5 mbit - zmiana routera?
Cześć,
Może na wstępie zaznaczę, że jestem absolutnie zielony w te klocki.
Przeprowadziłem się do rodzinnej miejscowości 2 miesiące temu i od tego czasu kombinowałem co można zrobić z internetem. Od kilkunastu była neostrada 10mbit, nic więcej nie założą.
Jedynym sensownym wyjściem jest LTE, ale zabrałem się za to trochę od złej strony może.
Jedyną opcją jaką brałem pod uwagę był internet nielimitowany, bez lejków. Taką ofertę ma chyba tylko t-mobile, kupiłem starter, w telefonie było ok, umowa podpisana.
Na modemie było tak sobie z zasięgiem, podjechałem do sklepu stacjonarnego dipola, wyjechałem z anteną A7054, wisi na dachu i jest duża poprawa.
Miejscowość: Kolonia Wierzchowisko, ul. Pogodna
Sprzęt: Alcatel linkhub cat 7 HH71VM
Antena: Dipol A7054
Diagnostyka routera: Mapka: Jak w tytule tematu, przez większość czasu jest względnie ok, prędkości 50/30 i okolice. Od czasu do czasu jednak coś się dzieje, przełącza się na jakiś BTS za górami za lasami czy coś... I prędkość leci na łeb, okolice 0,5 mbit, góra jeden. Trwa to kilka-kilkanaście minut i wraca do normy.
Wiem, że to nie jest dużo informacji, ale i tak chciałem was prosić o pomoc w zdiagnozowaniu problemu. Co powinienem zrobić, żeby to uczynić? Dzięki!
Może na wstępie zaznaczę, że jestem absolutnie zielony w te klocki.
Przeprowadziłem się do rodzinnej miejscowości 2 miesiące temu i od tego czasu kombinowałem co można zrobić z internetem. Od kilkunastu była neostrada 10mbit, nic więcej nie założą.
Jedynym sensownym wyjściem jest LTE, ale zabrałem się za to trochę od złej strony może.
Jedyną opcją jaką brałem pod uwagę był internet nielimitowany, bez lejków. Taką ofertę ma chyba tylko t-mobile, kupiłem starter, w telefonie było ok, umowa podpisana.