Antena LTE jaka w Bieszczady

Informacje na temat podłączania i doboru anten GSM (GPRS, EDGE, UMTS, HSDPA i HSUPA), lokalizacji nadajników, zasięgów, wymuszania EDGE/3G, funkcjonowania sieci i awarii BTS-ów.

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
di_stefano1
Początkujący użytkownik forum

Antena LTE jaka w Bieszczady

Post autor: di_stefano1 »

Witam,
Na wstępie, zaznaczam, że jestem zielony w temacie.Bardzo proszę o pomoc w wyborze anteny zewnętrznej LTE. Modem jaki posiadam Huawei B535. Niestety nie mogę zrobić żadnych testów, ponieważ nie jestem na miejscu. Teren gdzie będzie zamontowana antena to Bieszczady, więc teren górzysty :-( Miejsce montażu anteny znajduję się pomiędzy BTS Jabłonki (49,268056,22,290000) odległość 5 km od masztu a masztem w Baligród Góra Kiczer, odległość 4 km. Czyli domek mieści się pomiędzy dwoma BTS. Wiem, tylko to, że jedyny zasięg jaki łapie w tym miejscu to PLUS. I transfer w tej chwili wynosi ok 2 mb/s, 3 kreski na modemie. Wiem, że to bardzo mało informacji, ale może ktos poleci antenę LTE by zwiększyć transfer. Dowiedziałem się że na terenie Bieszczadzkim jakoś daje antena SignaFlex, ale to również może być info z serii, że komus działa... :-)

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Re: Antena LTE jaka w Bieszczady

Post autor: wojteks »

Skoro wiesz tylko to jakbyś nic nie wiedział. Pozostaje osobiste sprawdzenie smartfonem jakie sieci są dostępne i w jakich technologiach.
Nie pomagam na PW!
di_stefano1

Jest dostępny tylko PLUS. Może to pomoże.
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***

Te obrazki są nieczytelne.
Nie pomagam na PW!
matek451
Guru bezprzewodowy

Post autor: matek451 »

Ale to i tak bez znaczenia bo na G.Kiczora jest stacja Emitela gdzie wiszą wszyscy, czyli Plus z LTE1800+900, Play z LTE2100+1800+800 i NW z LTE800 Orange i T-mobile. A testują wszystkich oprócz Play
di_stefano1

To, ktoś coś jest w stanie pomóc?
Awatar użytkownika
wojteks
*** Administrator ***