Cześć,
Od lutego 2021 mam abonament PLAY dla Firm 1000 Gb. Zdecydowałem się na to rozwiązanie po testach BST w mojej okolicy. MAm dostęp do dwóch nadajników z pasmem B7. (Cell ID 3259713 (Brzeg Dolny) oraz 3251033 Pęgów).
Podczas testów na kartach Prepaid (PLAY oraz Virgin Mobile) wszystko było OK. Prędkość w Play do 150 Mbs, w VM max czyli 70 Mbs.
A teraz najlepsze. Karta abonamentowa PLAY (korzystam z Miktotik LHGG + Hap3 - tak wiem, Huawei B818 jest szybszy, ale nie o to chodzi) daje maksymalne prędkości 120 Mbs (na agregacji B7+B3), średnio to 60 - 70 Mbs.
Po 24 H od zestawienia połączenia (IP od operatora) zaczynają się jaja. Modem odłącza pasmo B3, DL spada do poniżej 1 Mbs, UP jest 20 Mbs. Oznacza to praktycznie brak internetu. Restart - wymuszenie zmiany IP powoduje powrót do normalnych prędkości - ale znowu na 24 H...
Zrobiłem testy na VM Mobile, na tym samym BTS, DL ok 65 Mbs. Test trwał 4 dni, modem cały czas wisiał na B7+B3, nie było spadków transferu.
Wymieniłem kartę SIM, ale nadal to samo 24H i internet idzie się paść.
Czy ktoś z was ma/miał takie przypały z PLAY? Jakich ustawień należy od nich wymagać?
Lejek w Play dla Firm?
Moderator: Moderatorzy
-
- Specjalista bezprzewodowy-junior
- Posty: 211
- Rejestracja: 2016-01-19, 14:46
Re: Lejek w Play dla Firm?
Gdzieś tu na forum rzuciło mi się w oczy, że play usypia internet/połączenie. Poszukaj
-
- Użytkownik forum
- Posty: 22
- Rejestracja: 2020-12-18, 20:13
Re: Lejek w Play dla Firm?
Dzięki, znalazłem viewtopic.php?f=12&t=60547&hilit=usypianie+połączenia
Rzadko sygnalizowana choroba PLAY...
Rzadko sygnalizowana choroba PLAY...