D-link DWP 812 KT

Dyskusje na temat wyboru sprzętu. Jaki modem, telefon do GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA/HSUPA, jaką przejściówkę, kabel do telefonu... itp. mam wybrać?

Moderator: Moderatorzy

ODPOWIEDZ
Xavinas
Początkujący użytkownik forum

D-link DWP 812 KT

Post autor: Xavinas »

Witam.
Pytanie moze prymitywne ale jestem w tym temacie zielony.
Chce zakupic osobno router z antena DWP 812 KT i do tego wziasc w abonament karte sim z t mobile... daje linka

https://drive.google.com/file/d/1W5MxM6qUniNP6hJNLNhgSDxnySMSCZO8/view?usp=drivesdk

Jak widac za 80 pln mamy tu karte sim w abonamencie bez ograniczen predkosci i limitu danych lte..

Teraz moje pytanie czy ta karta wzięta na abonament w t- mobile bedzie działać z DWP 812 KT?
Babeczka z obsługi T- mobile powiedziała ze to nie zadziała i tak się zastanawiam czy mówi prawdę czy mnie okłamuje.

Wole kupic osobno DWP 812KT za 1000 zl i do tego zakupic karte bez limitu w abonamencie z T -mobile niz brac zestaw internetu domowego z TMobile z Tym samym routerem ale z karta ktora ma limity predkosci.

Tu daje linka do scr z oferty zestawu z internetem z tym samym routerem z antena -TMobile
https://drive.google.com/file/d/1WFRM0LgxpxWJkBtv5B4kEkMP6eIQTakd/view?usp=drivesdk

Myslalem ze wszystkie karty sim majace internet mozna wlozyc do takiego routera i ze to bedzie dzialac... czy jest jakas roznica ze karta na abonament nie zadziala? Jezeli tak to w jaki sposob jest to zablokowane jak karta sim ma wiedziec czy jest wlozona do telefonu czy do takiego routera?

Wiem ze moje pytanie moze wam sie wydac bardzo primitywne ale tak jak pisalem jestem zielony w temacie internetu lte gdyż do tej pory mialem swiatlowod.

Bardzo prosze o pomoc w temacie i wyjasnienie jakie karty sim zadzialaja a jakie nie czy jest roznica ze karta jest wzieta w abonament czy nie.
Mig25
Guru bezprzewodowy

Re: D-link DWP 812 KT

Post autor: Mig25 »

Router CAT.6 za 1000PLN ? To o 900 za dużo.
Xavinas

Ok ale prosze o odpowiedz na pytanie.
Mig25