Cześć.
Potrzebuję pomocy w doborze routera + antena kierunkowa do internatu bezprzewodowego (karta SIM) .
Generalnie będę używał tylko do kamerek przed domem i oglądania filmów na YT, więc nie mam jakiś większych wymagań.
Preferuje sieć ORANGE bo w NJU mam najkorzystniejszą dla mnie ofertę.
Jeśli chodzi Niestety w tym temacie jestem laikiem.
Moja lokalizacja: https://maps.app.goo.gl/CFrGtyZkDJdSDeU77
Jaki ROUTER i ANTENĘ kierunkową wybrać ?
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
-
-
- Guru bezprzewodowy
Re: Jaki ROUTER i ANTENĘ kierunkową wybrać ?
Nigdy nie mogę się nadziwić jak ktoś tak jak ty pisze ze już wybrał operatora a szczególnie NJU i o tym jakie to ma najkorzystniejsze oferty co oczywiście nie ma nic wspólnego z prawdą bo w Orange na pre-paidach i na FLEX są dużo lepsze warunki, podobnie zresztą jak i u innych operatorów. No i ten minimalizm, w mobilnym zadowalanie się niskimi osiagami w perspektywie z reguły mści sie bo prędkości zależą od obciązenia sektora na BTS-ie , przybędzie klientów np. latem i z tych marnych osiagów moze być lipa.
No i oczywiście wybór operatora niewłaściwy, trzeba być ślepym aby nie zauważyć ze się mieszka pod BTS-em innego operatora, trudno z 200m od siebie nie zauwazyć wieży 53m na której jest LTE2100+1800+800 I 5g n1 na 2100MHz w DSS z LTE2100.
Robisz sobie z nas niezłe jaja a przede wszystkim walisz sobie samobója wybierają Orange mając stację bazową konkurenta za płotem a jego ofertry na kartę pozwalają mieć np. 760GB/m-c za 3 zł bo za tyle mozna kupić startery Virgin Mobile i uruchomić co m-c pakiet 760GB/m-c za darmo, po m-cu wymienią na kolejna kartę z taka samą oferta a do tego kupić najtańszy router z 5G, jakl się dobrze poszuka to za 5 stówek a jak do LTE to pewnie MF286d czy B535-333/B268-350 za około 250-300 zł i mieć prędkość pewnie ponad 200Mb/s.