internet w niemczech
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
internet w niemczech
Witam!W czerwcu wyjezdzam na 2 miesiace do Niemiec do pracy.W tym czasie zeby nie byc odciata od swiata :)zabieram laptopa z tymze chcac miec tam internet nie wiem kompletnie co zrobic..Na pewno bede miala tez telefon w jakiejs niemiecekiej sieci,vodafone lub t-mobile albo o2.Czy ktos moglby mi pomoc i wytlumaczyc dokladnie krok po kroku co powinnam tam na miejscu zrobic zeby miec internet bezprzewodowy jakis..Jestem laikiem w tej kwestii wiec jakby ktos mogl mi pomoc bede bardzo wdzieczna:))Czekam z niecierpliwoscia na rady:)
- Fanta
- Mistrz bezprzewodowy
Re: internet w niemczech
Na początek proponuję użyć opcji
Szukaj tematów na forum i wpisać "internet w niemczech" lub "internet za granicą".
A jeśli będziesz miała telefon z niemieckim operatorem to dowiedz się jakie kto ma ceny, wybierz najlepszą ofertę i się podłącz za pomocą telefonu. Proponuję też poczytać >TUTAJ<.
Napisz jeszcze jaki bedziesz mieć lub już masz telefon.

A jeśli będziesz miała telefon z niemieckim operatorem to dowiedz się jakie kto ma ceny, wybierz najlepszą ofertę i się podłącz za pomocą telefonu. Proponuję też poczytać >TUTAJ<.
Napisz jeszcze jaki bedziesz mieć lub już masz telefon.
-
dzieki za info.Troche poczytalam to co mialam poczytac i wiem odrobine wiecej.Rozumiem ze za pomoca tel.mozna sie polaczyc,tylko jakie parametry powinien tel posiadac??ja mam sharpa GX20,bez bluetootha na pewno wiec pewnie niedobrze.Bo jesli nie tel. to bede musiala kupic modem,tak??ile cos takiego moze kosztowac??pozdrawiam
- Jojo
- Stary wyga bezprzewodowy
Ale ma podczerwień czyli możesz go podłączyć do laptopa o ile laptop posiada podczerwień. Obsługuje też GPRS czyli twój telefon da radę.emilalupa pisze:ja mam sharpa GX20,bez bluetootha na pewno wiec pewnie niedobrze.Bo jesli nie tel.

Elektroniczna rewolucja
-