Problem z internetem
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Problem z internetem
Jestem bardzo zielony w tym i jak bedziecie tlumaczyc to prosze jak najdokladniej...;P To na poczatek teraz do sprawy chodzi mi o to ze internet mi nie chodzi wszystko mi pisze ze dziala ale zadna strona nie chce mi sie otworzyc albo otwira sie 5 minut gram tez w gre tibia i jest to bardzo uciazliwe jak sie wloguje i od razu mam kicka...jak bedziecie potrzebowali wiecej informacji to prosze pisac bo jak mowielm jestem w tym zielony i nie wiem co jeszcze napisac ..z gory dziex
Tibia............What's up noobs..??;P
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator
Re: Problem z internetem
To poczytaj trochę forum i zobacz jak inni podają szczegóły.Zwłaszcza tematy GIER.Kuleshov pisze:jak bedziecie potrzebowali wiecej informacji to prosze pisac bo jak mowielm jestem w tym zielony i nie wiem co jeszcze napisac ..z gory dziex
Mogłeś napisać z czego korzystasz.Pisząc temat w sub-forum Internet Radiowy możemy się domyślać że masz radiówkę.Jaką prędkość itp.Jak dla mnie temat mało znaczący i może się stać tak że zostanie wywalony do śmietnika.
-
- Stary bywalec bezprzewodowy
Re: Problem z internetem
@Kuleshov
1) Napisz nam z jakiego operatora korzystasz.
2) Co dokładnie masz na myśli pisząc: "wszystko mi pisze ze dziala" -co Ci pisze? System operacyjny, jakiś program?
3) Poszukaj na forum wątków na temat poleceń ping i tracert w tym sub-forum.
Na początek sprawdź np:
Otwórz linię poleceń (Start -> uruchom i wpisz cmd) a potem te dwa polecenia i podaj nam wyniki.
oraz
1) Napisz nam z jakiego operatora korzystasz.
2) Co dokładnie masz na myśli pisząc: "wszystko mi pisze ze dziala" -co Ci pisze? System operacyjny, jakiś program?
3) Poszukaj na forum wątków na temat poleceń ping i tracert w tym sub-forum.
Na początek sprawdź np:
Otwórz linię poleceń (Start -> uruchom i wpisz cmd) a potem te dwa polecenia i podaj nam wyniki.
Kod: Zaznacz cały
ping www.wp.pl
Kod: Zaznacz cały