Szybki internet bez specjalnego abo. i modemu.
Moderator: Moderatorzy
-
- Początkujący użytkownik forum
Szybki internet bez specjalnego abo. i modemu.
Witam,
jestem zupelnie zielony w sprawach internetu przez GSM,
do tej pory korzystalem tylko z GPRS, laptop + nokia 6021 przez BT.
Jestem abonentem Plusa od 8 lat, aktualnie mam taryfe Nowy Plus 165 z rabatem 50% za staz w sieci.
Chcialbym co jakis czas (kilka razy w miesiecu) skorzystac z szybkiego internetu przez komorke (GPRS strasznie sie wlecze), dlatego nie interesuja mnie oferty abonamentowe iPlus.
Czy jezeli place abonament telefoniczny (Nowy Plus) to czy moge korzystac z szybkiego internetu HSDPA podlaczajac telefon do laptopa przez BT? Domyslam sie, ze nie kazdy aparat obsluguje te technologie.
Zbliza mi sie koniec promocji, wiec pewnie bede mogl taniej kupic telefon, ktory obslugiwalby szybki internet.
Pozdrawiam
jestem zupelnie zielony w sprawach internetu przez GSM,
do tej pory korzystalem tylko z GPRS, laptop + nokia 6021 przez BT.
Jestem abonentem Plusa od 8 lat, aktualnie mam taryfe Nowy Plus 165 z rabatem 50% za staz w sieci.
Chcialbym co jakis czas (kilka razy w miesiecu) skorzystac z szybkiego internetu przez komorke (GPRS strasznie sie wlecze), dlatego nie interesuja mnie oferty abonamentowe iPlus.
Czy jezeli place abonament telefoniczny (Nowy Plus) to czy moge korzystac z szybkiego internetu HSDPA podlaczajac telefon do laptopa przez BT? Domyslam sie, ze nie kazdy aparat obsluguje te technologie.
Zbliza mi sie koniec promocji, wiec pewnie bede mogl taniej kupic telefon, ktory obslugiwalby szybki internet.
Pozdrawiam
- Fanta
- Mistrz bezprzewodowy
Re: Szybki internet bez specjalnego abo. i modemu.
Pytanie czy jesteś w zasięgu szybkiej technologi, mianowicie HSDPA? Gdzie mieszkasz?monster pisze:Chcialbym co jakis czas (kilka razy w miesiecu) skorzystac z szybkiego internetu przez komorke (GPRS strasznie sie wlecze)
- Jaco
- Mistrz bezprzewodowy - moderator